Gå til innhold

ut med hormonspiralen

Anbefalte innlegg

Gjest anonyme-meg-ja
Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral de siste årene (etter fødsel). Er det noen som kan si meg litt om hvordan det var å ta den ut?

Tenker da på evt. blødninger i etterkant? Var det som vanlig mens like etter, og deretter regelmessig?

Tar det lang tid før man kan bli gravid igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg tok min hormonspiral ut for noen uker siden, og det gikk så kjapt, jeg kjente det nesten ikke når gynokolegen dro den ut..

jeg gruet meg veldig, siden det var ganske ondt å sette den inn. men heldigvis så var det omtrent smertefritt og gjordt på 2 sekunder.

Skrevet

glemte å skrive at jeg begynte rett på minipillen etter jeg tok ut spiralen, fikk blødning 2 dager etter. tror at alt normaliseres igjen ganske kjapt etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...