Gjest anonyme-meg-ja Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har hatt hormonspiral de siste årene (etter fødsel). Er det noen som kan si meg litt om hvordan det var å ta den ut? Tenker da på evt. blødninger i etterkant? Var det som vanlig mens like etter, og deretter regelmessig? Tar det lang tid før man kan bli gravid igjen? 0 Siter
kaya26 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 hei. jeg tok min hormonspiral ut for noen uker siden, og det gikk så kjapt, jeg kjente det nesten ikke når gynokolegen dro den ut.. jeg gruet meg veldig, siden det var ganske ondt å sette den inn. men heldigvis så var det omtrent smertefritt og gjordt på 2 sekunder. 0 Siter
kaya26 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 glemte å skrive at jeg begynte rett på minipillen etter jeg tok ut spiralen, fikk blødning 2 dager etter. tror at alt normaliseres igjen ganske kjapt etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.