Gå til innhold

syden og gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest heller ikke noe navn i dag

Jeg fikk beskjed av min lege om å holde meg hjemme i svangerskapet. I syden er det generelt dårligere hygiene. Ikke bare springvann og isbiter, men de har slappere krav til renhold, oppvask, håndhygiene osv. Det er ofte mye løskatter i syden. Man vet ikke om de klapper katten mens de lager mat feks.

Jeg ville holdt meg hjemme!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224992-syden-og-gravid/#findComment-1689834
Del på andre sider

Gjest ittnonick

Jeg fikk beskjed av min lege om å holde meg hjemme i svangerskapet. I syden er det generelt dårligere hygiene. Ikke bare springvann og isbiter, men de har slappere krav til renhold, oppvask, håndhygiene osv. Det er ofte mye løskatter i syden. Man vet ikke om de klapper katten mens de lager mat feks.

Jeg ville holdt meg hjemme!

Jeg syns det er bare tull å holde seg hjemme i svangerskapet. Selvfølgelig er det ikke lurt eller komfortabelt å reise til syden når man er høygravid, men jeg ser ikke problemet så lenge man tar sine forholdsregler. Ta med pakker med knekkebrød hvis nøden skulle bli for stor. En skal da kunne nyte en god ferie selv om man venter en liten en...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224992-syden-og-gravid/#findComment-1690119
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...