Gjest theoline Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hva er det, kommer stadig opp at jeg bør innstallere å kjøre dette, men jeg tør ikke. Samtidig er d helt villt med pop-ups for tiden, har dette en sammenheng? Hvordan blir jeg kvitt d, eller bør jeg kjøre dette? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Kjør Adaware og Spybot, så får du kanskje fjernet det. se http://www.digi.no/nettjuveler - du får lastet ned nevnte programmer derfra hvis du ikke allerede har de. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Alle pop-ups som sier at det er noe galt med pc'en din er mest sansynlig noe du ikke trenger/vil ha. Errorsafe er veldig aggressive i "markedsføringen" sin, og selv om man klikker "nei" eller forsøker stenge vinduet, så åpnes et nytt et, og nedlastingen begynner. Virusprogrammet mitt stanser dette når det er lastet ned. Hvis du har fått spørsmål om å installere dette etter nedlastingen, så håper jeg du svarte nei. Hvis du googler opp "errorsafe" så ser det ut til at det er spyware. For å fjerne errorsafe så kan du forsøke adaware som ble forslått av Gemini. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.