Gå til innhold

Frykten har tatt overhånd.

Anbefalte innlegg

Gjest Frenzal

Var i ett perfekt forhold, trodde jeg men det viste seg at hun var utro. Hun innrømte dette faktisk selv. Så ingen tegn som skulle tyde på noe var galt.

Hun sa det ikke var noe følelser men bare noe som skjedde.

Etter mye om og men og trygling kastet jeg henne ut, klarte bare ikke å fortsette.

Har prøvd å legge dette bak meg og datet nye jenter men tror jeg har blitt ødelagt av hva som skjedde.

Er så fryktelig redd for det skal skje igjen.

Har blitt en slags tvangstanke hvor jeg er overbevist om at hun også skal gjøre det.

Tenker også masse på hva jeg gjorde feil, og hvorfor hun gjorde det osv osv.

Har hatt litt kontakt med ex'en den senere tiden og føler innimellom jeg kunne tenkt meg å prøve igjen, men hvordn kan jeg stole på henne?

Var jeg slem som kastet henne ut når hun innrømte det selv og var veldig lei seg for det hun hadde gjort?

Er utrolig forvirret for tiden!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225031-frykten-har-tatt-overh%C3%A5nd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når frykten har tatt overhånd, er det nok ikke riktig å fortsette forholdet. Du vil neppe få et svar du kan leve med om hvorfor det skjedde. Noen er utro av seg og andre er det ikke. Noen tåler å bli bedratt, andre tåler det ikke.

At du tar mistenksomheten/frykten over i nye forhold, tyder på at du ikke burde gå inn i nye forhold akkurat nå. Du må reparere deg selv. Vi har forskjellig tålegrense. Utroskap gjør noe med folk som blir rammet. Ingenting blir som før.

For eget vedkommende fikk jeg en trøkk som har laget en avstand mellom meg og andre mennesker som ikke var der før. En slags nummenhet. Jeg ble i forholdet. Jeg vet ikke om det var feil for meg å bli i det lange løp. Det er en styrke å ikke forvente noe av den andre. Jeg blir ikke skuffet over et nytt bedrag. Men jeg går.

Snakk med en evt. ny partner om det. Ikke nødvendigvis på første daten da, men etter en stund om du føler det kan bli noe mer mellom dere.

Jeg har gjort det, min eks var ikke direkte utro, men jeg følte meg virkelig holdt for narr i lange tider. Fortalte dette til kjæresten min og sa at jeg visste at han ikke var en drittsekk selv om eksen min til tider hadde vært det og at jeg skulle prøve hardt ikke å overføre de følelsene til ham.

Gjest Evina

Kastet henne ut hadde jeg også gjort!

Men gi nye jenter en sjanse. Ikke alle er utro. Jeg vet med over 100 % sikkerthet at jeg aldri kommer til å bedra min parnter. (noen sier du skal aldri si aldri men det kan jeg faktisk!)

Hadde jeg hadde hatt veldig lyst til å pule en annen, så er det noe galt. Så klart kan man ha lyst til å ha sex med en annen bare for å prøve, men moralen min og min kjærlighet til min partner er mye høyere enn lysten. .

Da tenker jeg: Er en natt med en annen person bedre enn et helt liv med den du elsker?

Så klart ikke! Derfor hadde jeg aldri vært utro!

Så gi damer du dater en sjans. Du vil uansett merke etter en stund om det er et mennesker som "er av den utroe typen"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...