Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly26

Fortsatt ingen fødsel på meg:(

Hadde ett par rier i går kveld og natt også,men gav seg,også kom det noen mellom 11/12 og til i stad..Ettersom det går fra 1/2t-1t mellom de,så er det bare å vente på de verre riene..De små riene myker kanskje opp noe der..Det var ei som så det kan jo bli åpning av dette også,for det var noe av det samme med henne..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225035-ingen-f%C3%B8dsel-p%C3%A5-gang-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Ja, ja, sånn kan det gå. Da er det bare å være tålmodig. Snart blir det!!!

Uff,den tålmodigheta er jammen ikke lett å vinne over..Får ikke gjort noe,for jeg er helt ukonsentrert..

Dette er nr.3 og den sa jordmora at kunne være litt ubestemt og det tror jeg jammen er sant,for det gikk fortere med de 2 andre,da det først kom noen tegn til fødsel..Gi meg tålmodighet den som kan..helst rier!

Uff,den tålmodigheta er jammen ikke lett å vinne over..Får ikke gjort noe,for jeg er helt ukonsentrert..

Dette er nr.3 og den sa jordmora at kunne være litt ubestemt og det tror jeg jammen er sant,for det gikk fortere med de 2 andre,da det først kom noen tegn til fødsel..Gi meg tålmodighet den som kan..helst rier!

Sender over noen lykkeønskninger iallefall!!!!

Gjest Dolly26

Riene kommer med ca.1/2t-1t i mellom fortsatt og det har de mer eller mindre siden kl.12, men jeg prøver å ikke tenke såå mye på det,for da blir forhåpningene større:)Uansett så må jo baby`n ut derfra engang..

Tro`n driver å lurer meg litt nå,for termin er egentlig ikke før 11.april..

Nr.2 ble født 1 uke før termin,så da havner jeg på 4. april..

Nå skal jeg prøve å gi meg med å skrive så masse her,men et sted må jeg få det ut.Tror gubben begynner å bli litt kjei alt detta mase mitt nå..

Annonse

Bare spør togli - hun vet alt om uberegnelige tredjemenn. (Det gjør jeg også for den del...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...