astridny Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hva heter den og hvor holder den til? Og er prisen høy eller en mer normal pris? 0 Siter
Gjest pasta, sushi og indisk Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Favoritt og favoritt- her er de restaurantene vi gjerne ender opp med. Vi spiser ikke så ofte på restaurant lenger. Santinos, den italienske nede ved rådhuset. Der har jeg spist mang en god pastarett. Jeg blir aldri lei pastaen på Santinos, og prisnivået er også behagelig. Så liker jeg godt å spise på Mother India, på Bislett. (Pilestredet) Det er en ganske liten indisk restaurant, med masse indisk stæsj og pynt, og maten er veldig god. Rimelige priser der også. Helt Rått på Grunerløkka er et bra sted å spise sushi. (Jeg liker ikke å spise på dyre snobbete steder, føler meg ikke hjemme der i H&M-klærne mine, dessuten har jeg ikke råd) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Fuji var min favoritt, før de ble stengt p.g.a (u)hygieniske forhold. Det var en japansk restaurant av den litt dyrere sorten. "............................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har ingen absolutt favoritt, det kommer an på anledning og lyst. Men jeg har hatt mange gode matopplevelser til en brukbar pris på Xichlo i Øvre Slottsgate. Det er en vietnamesisk restaurant. http://www.xichlo.no/prod/default.asp 0 Siter
Gjest Destini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Alle mine har ok priser: 1. Village Tadoori i Bygdøy Allè (indisk) 2. Agra på Aker brygge (indisk) 3. De tre kinesere på Linderud senter (best på kinamat, og jeg har prøvd mye....) mvh 0 Siter
G-bo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Klarer ikke å bare plukke 1 favoritt, kan til nød kutte lista til 3: Om du liker Sushi får du billig og veldig bra mat på "Sushi huset" ved Carl Berner. Ellers anbefaler jeg "Arakataka" i Maribosgate, og "Dinner" i Stortingsgata. På disse stedene får du en 3-retters med vinpakke til rundt 500kr, og for drøyt 200kr mer får du 5-retter(med vin). Verdt pengene uansett hvilken du velger;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Alex Sushi. Maten der er bedre enn sex. Tja, det er nok ganske dyrt. Du kan få forrett og hovedrett og dessert for rundt 500 kroner, men rå fisk i ulike former kan man spise veldig mye av. Så hvis man sitter der i noen timer flyr pengene, og man orker alltid litt til. Men faen heller. Det er verdt hver eneste krone. Mat blir ikke bedre. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Alex Sushi. Maten der er bedre enn sex. Tja, det er nok ganske dyrt. Du kan få forrett og hovedrett og dessert for rundt 500 kroner, men rå fisk i ulike former kan man spise veldig mye av. Så hvis man sitter der i noen timer flyr pengene, og man orker alltid litt til. Men faen heller. Det er verdt hver eneste krone. Mat blir ikke bedre. Og har man ikke kronene til Alex den dagen, så kan man ta turen innom sushi and wok ved Colosseum. Eller nodee i krysset ved parken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Og har man ikke kronene til Alex den dagen, så kan man ta turen innom sushi and wok ved Colosseum. Eller nodee i krysset ved parken. Nodee har god sushi! Men jeg pleier å spise sushien på Intermezzo. Dog er det fordi det er langt til byen og fordi Intermezzo selger sushi til en pris jeg kan leve med ofte. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Nodee har god sushi! Men jeg pleier å spise sushien på Intermezzo. Dog er det fordi det er langt til byen og fordi Intermezzo selger sushi til en pris jeg kan leve med ofte. du har ikke vurdert å melde deg på sushikurs og lære å lage den selv da? Det er enklere enn man skulle tro... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 du har ikke vurdert å melde deg på sushikurs og lære å lage den selv da? Det er enklere enn man skulle tro... Nei, egentlig ikke. Noe av gleden med å spise sushi er jo å kunne kose seg ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.