hjälpmig! Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 hej!jag är en tjej på 24 som sista åren har börjat lukta betydligt mer i underlivet. Det är ingen fiskliknande lukt, utan mer bara som kön och svett. Jag har inte mer utflod och det verkar som om lukten är mer runt omkring än just i slidan. Har nyligen varit hos gynekolog för att kolla upp om det kunde vara bakteriell vagnosa eller klamydia, men de testerna var negativa. Vad kan jag göra om det nu är så att jag bara luktar mer än vanligt? Finns det något att tvätta med? andra råd?Förstår att du säkert får massor av mail där tjejer klagar på lukt, men i mitt fall är det förändringen som är väsentlig. Det har gått så långt att min pojkvän inte vill ge mig oralsex, vänner har kommenterat lukten, lukten finns kvar på fingrarna om de varit i kontakt även om jag tvättar gott med tvål, det luktar även när jag är nyduschad osv.Hoppas på svar eftersom jag inte vet var annars jag kan vända mig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225044-lukt-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.