Zombiebob Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Andersen... på tross av hva enkelte her trodde.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303154 0 Siter
flisa Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, nå kan man visst ikke stole på NOEN lenger ;D 0 Siter
G-bo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jøss..., skyldig? ...men han sa han ikke hadde gjort det jo, kan ikke stole på noen:-( 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Skjønner ikke hvorfor noen skulle tro at han er uskyldig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det har aldri vært snakk om å tro verken det ene eller det andre. Det har vært snakk om hva slags beviser som skal til for å dømmes. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Fatter ikke at han tør å utpeke noen gjerningsmann jeg. I det kriminelle miljøet der blir du vel skutt eller sett på som tyster. Og den skjebnen du får ved å angi noen kan faktisk være verre enn femten års fengselstraff 0 Siter
Gjest sikkert begravelse snart Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 At han tørr, sier jeg også. Selvfølgelig var det det rette å gjøre både moralsk sett og med tanke p familien. Men utover det, å tilstå slik etter å ha brukt så mye energi og krefter på å lyge samt sette livet på spill.... Jaja, hvem har sagt at de gutta der er så særlig intelligente. 0 Siter
pip Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det har aldri vært snakk om å tro verken det ene eller det andre. Det har vært snakk om hva slags beviser som skal til for å dømmes. Men han hørte i alle fall på meg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Men han hørte i alle fall på meg... Ja, det er det jeg sier: Du er en å høre på. Men det er godt noen står fram. Det kan bety at vi faktisk får en fullstendig oppklaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.