Gå til innhold

Så var han altså med på Nokas-ranet likevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå kan man visst ikke stole på NOEN lenger ;D

Skrevet

Jøss..., skyldig?

...men han sa han ikke hadde gjort det jo, kan ikke stole på noen:-(

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen skulle tro at han er uskyldig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har aldri vært snakk om å tro verken det ene eller det andre. Det har vært snakk om hva slags beviser som skal til for å dømmes.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Fatter ikke at han tør å utpeke noen gjerningsmann jeg. I det kriminelle miljøet der blir du vel skutt eller sett på som tyster. Og den skjebnen du får ved å angi noen kan faktisk være verre enn femten års fengselstraff

Gjest sikkert begravelse snart
Skrevet

At han tørr, sier jeg også. Selvfølgelig var det det rette å gjøre både moralsk sett og med tanke p familien. Men utover det, å tilstå slik etter å ha brukt så mye energi og krefter på å lyge samt sette livet på spill....

Jaja, hvem har sagt at de gutta der er så særlig intelligente.

Skrevet

Det har aldri vært snakk om å tro verken det ene eller det andre. Det har vært snakk om hva slags beviser som skal til for å dømmes.

Men han hørte i alle fall på meg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men han hørte i alle fall på meg...

Ja, det er det jeg sier: Du er en å høre på. :)

Men det er godt noen står fram. Det kan bety at vi faktisk får en fullstendig oppklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...