Gjest idol - Marion Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Herregud for en entrè!! Var det ekte??? 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var nok øvd inn. Ellers ville Kåre Magnus fått litt rundere øyne. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var nok øvd inn. Ellers ville Kåre Magnus fått litt rundere øyne. Men det er vel litt rart å kjøre et sånt stunt, og ikke kommentere det noe særlig i etterkant...? 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 jeg venta på dette innlegget. hehe. Lurte på det samme. Så jo veldig brutalt ut. 0 Siter
Gjest DumboDumbo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Vet ikke. Men hun burde ikke ha håret bak ørene. Hun har jo de dumbovingene. Ikke sett det før. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Neppe ekte. Da hadde det nok vært en litt større reaksjon fra publikum. Kanskje spilt inn av stuntperson tidligere? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Men det er vel litt rart å kjøre et sånt stunt, og ikke kommentere det noe særlig i etterkant...? Men de hadde jo en gimmick om dette FØR hun datt ned trappa.. Så jeg tror neppe hun datt ned. 0 Siter
@bbbb Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Men det er vel litt rart å kjøre et sånt stunt, og ikke kommentere det noe særlig i etterkant...? Det var jo opplagt at det kom til å skje, siden de på forhånd hadde innslaget om høyhælte sko kontra uten hæler, for Marion var så redd for å dette i trappa... 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var nok øvd inn. Ellers ville Kåre Magnus fått litt rundere øyne. http://www.kjendis.no/2006/03/31/462478.html som jeg sa;) 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var jo opplagt at det kom til å skje, siden de på forhånd hadde innslaget om høyhælte sko kontra uten hæler, for Marion var så redd for å dette i trappa... Hm. dette innslaget fikk ikke jeg med meg. Ok, men da så. Da virker det mer som et stunt, ja. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det var jo opplagt at det kom til å skje, siden de på forhånd hadde innslaget om høyhælte sko kontra uten hæler, for Marion var så redd for å dette i trappa... Fikk ikke med meg det. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Så ikke dette, men leste dette i dagbladet. http://www.kjendis.no/2006/03/31/462478.html 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe det morsomste var på slutten da Kåre og Marion skulle gå gjennom hver person og si om de måtte sitte i stolen eller ikke, og da alle stolplassene var satt så fortsetter Marion enda.. "og seerne er helt enig! Du er videre" hehe oi bombe! I tillegg begynner hun å gråte pga det etterpå, hallo hørt om litt selvironi?!? Mulig hun gjorde det bedre første timen men jeg så kun utstemningen kl kvart på ti. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe det morsomste var på slutten da Kåre og Marion skulle gå gjennom hver person og si om de måtte sitte i stolen eller ikke, og da alle stolplassene var satt så fortsetter Marion enda.. "og seerne er helt enig! Du er videre" hehe oi bombe! I tillegg begynner hun å gråte pga det etterpå, hallo hørt om litt selvironi?!? Mulig hun gjorde det bedre første timen men jeg så kun utstemningen kl kvart på ti. Det var jo ikke derfor hun gråt da. Såvidt jeg kunne skjønne, så var det jo fordi det var så ufattelig grusomt og inderlig trist at en av deltakerne måtte forlate Idol...! Bombe! hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det var jo ikke derfor hun gråt da. Såvidt jeg kunne skjønne, så var det jo fordi det var så ufattelig grusomt og inderlig trist at en av deltakerne måtte forlate Idol...! Bombe! hehe Hehe jeg tror mere på at hun gråt fordi hun dreit seg ut men skulle få det til å virke som om det var fordi Oda måtte ut. Jeg er nemlig rimelig sikker på at hun gir full f*** i hvem som går ut. Uansett liker jeg ikke Marion Ravn. Synes hun har sagt så mye dumt på diverse talkshow opp gjennom årene at jeg har fått helt avsmak for henne. Hun er en pen jente og alt det der, men hun appellerer ikke til meg. Jeg synes nesten Idol-sandra er bedre, men bare nesten 0 Siter
Gemini Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe jeg tror mere på at hun gråt fordi hun dreit seg ut men skulle få det til å virke som om det var fordi Oda måtte ut. Jeg er nemlig rimelig sikker på at hun gir full f*** i hvem som går ut. Uansett liker jeg ikke Marion Ravn. Synes hun har sagt så mye dumt på diverse talkshow opp gjennom årene at jeg har fått helt avsmak for henne. Hun er en pen jente og alt det der, men hun appellerer ikke til meg. Jeg synes nesten Idol-sandra er bedre, men bare nesten Jeg tror Marion Ravn er VELDIG klar over at hun dreit seg ut på Skavlan eller hvor det nå var for noen år siden. Og jeg tror at hun pga M2M-suksessen fikk en ganske amputert ungdomstid, som gjorde at hun lenge var (og er) ganske umoden for alderen på mange måter. På den annen side synes jeg det faktisk står stor respekt av den plata hun nå har kommet ut med, ikke minst fordi hun har stått på sitt, nektet å bli med på det plateselskapet ville satse på av babe/kropps-fokus. Ikke at hun er min favorittartist, men jeg ser tross alt en utvikling. Men det samme kan jo sies om Sandra, hun gjorde en bedre figur forrige uke enn jeg på forhånd hadde trodd hun ville komme til å gjøre. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg tror Marion Ravn er VELDIG klar over at hun dreit seg ut på Skavlan eller hvor det nå var for noen år siden. Og jeg tror at hun pga M2M-suksessen fikk en ganske amputert ungdomstid, som gjorde at hun lenge var (og er) ganske umoden for alderen på mange måter. På den annen side synes jeg det faktisk står stor respekt av den plata hun nå har kommet ut med, ikke minst fordi hun har stått på sitt, nektet å bli med på det plateselskapet ville satse på av babe/kropps-fokus. Ikke at hun er min favorittartist, men jeg ser tross alt en utvikling. Men det samme kan jo sies om Sandra, hun gjorde en bedre figur forrige uke enn jeg på forhånd hadde trodd hun ville komme til å gjøre. Jeg så ikke forrige med Sandra men jeg har hittil bare hørt negavtivt. Men jeg er enig i at Marion faktisk har kommet ut med en ganske bra cd, det skal hun ha. 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe jeg tror mere på at hun gråt fordi hun dreit seg ut men skulle få det til å virke som om det var fordi Oda måtte ut. Jeg er nemlig rimelig sikker på at hun gir full f*** i hvem som går ut. Uansett liker jeg ikke Marion Ravn. Synes hun har sagt så mye dumt på diverse talkshow opp gjennom årene at jeg har fått helt avsmak for henne. Hun er en pen jente og alt det der, men hun appellerer ikke til meg. Jeg synes nesten Idol-sandra er bedre, men bare nesten Jepps, du sa det. c",) 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hehe det morsomste var på slutten da Kåre og Marion skulle gå gjennom hver person og si om de måtte sitte i stolen eller ikke, og da alle stolplassene var satt så fortsetter Marion enda.. "og seerne er helt enig! Du er videre" hehe oi bombe! I tillegg begynner hun å gråte pga det etterpå, hallo hørt om litt selvironi?!? Mulig hun gjorde det bedre første timen men jeg så kun utstemningen kl kvart på ti. når hun bare fortsatte å fortelle om de var videre, så lurte jeg på om de hadde bestemt seg for å sette fire personer i stolen i stedenfor. Deltakerne ble sikkert litt sjokka da, kanskje de trodde det var en ny vri. men jeg stusset over deg jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.