Gå til innhold

DATT hun ned trappa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jeg tror mere på at hun gråt fordi hun dreit seg ut men skulle få det til å virke som om det var fordi Oda måtte ut. Jeg er nemlig rimelig sikker på at hun gir full f*** i hvem som går ut.

Uansett liker jeg ikke Marion Ravn. Synes hun har sagt så mye dumt på diverse talkshow opp gjennom årene at jeg har fått helt avsmak for henne. Hun er en pen jente og alt det der, men hun appellerer ikke til meg.

Jeg synes nesten Idol-sandra er bedre, men bare nesten ;)

Enig med du! :-)

Skrevet

Jeg så ikke forrige med Sandra men jeg har hittil bare hørt negavtivt.

Men jeg er enig i at Marion faktisk har kommet ut med en ganske bra cd, det skal hun ha. :)

Ja, og hun har klart å holde på kontrollen på hvilket image og hvilken musikkstil hun skal ha. Plateselskapet trodde jo de fikk en ny bimbo-babe når de signa kontrakt, og så for seg at de skulle kunne ta styringa. Så jeg synes faktisk jenta imponerer litt.

Og det er jo nå blitt noen år siden hun var så utrolig teit på tv. Det i går virket faktisk troverdig nok, hun fremsto som en helt ihuga idol-fan, som ikke hadde gått glipp av en eneste fredag med Idol i alle de årene det har gått (4. nå). Når hun er i utlandet er det web-tv, uansett tid på døgnet, for å følge med. Så at hun ble revet med av det hele i går, og sikkert levde seg inn i en ung jente som får pop-drømmen knust, eller noe i den stilen, det var som sagt troverdig nok for meg.

Og Sandra er jo også en som ikke har fremstått som den smarteste i tidligere tv-opptredener, så slik jeg så det, så klarte hun seg bedre enn forventet. Og uten at det er ment som noe skryt, for DET er det ingen grunn til, men jeg har truffet Sandra, og hun virket da som en jente med beina på bakken og faktisk smartere enn det hun har klart på tv. Ikke at hun nødvendigvis kommer til å bli æresmedlem i Mensa med det første, men det gjør ikke jeg heller... ;-)

Gjest printa
Skrevet

Rullinga ned trappa var iscenesatt av en stuntmann, med skjegg tilogmed. Og det var så alldeles ikke Marion Ravn! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...