Gjest Destini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Må bare si at jeg er imponert over deltakerne. De er jo nokså unge, og takler opptredenene utrolig bra, synes jeg. Aleksander var for øvrig kjempeflink i dag! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, i kveld var det moro! Aleksander var god, men Jonas var best! 0 Siter
Moraki Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, i kveld var det moro! Aleksander var god, men Jonas var best! Synes Vivian var best jeg. 0 Siter
Juneau Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jonas, Aleksander, Ørjan og Visnu var konger i dag! Oda eller aller helst Siri Helene skal hjem. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jonas, Aleksander, Ørjan og Visnu var konger i dag! Oda eller aller helst Siri Helene skal hjem. Så enig så enig.... Gutta var konge, spesielt Ørjan med creep! Satser på at Oda eller Siri H går ut, men engasjerer meg ikke nok til å stemme.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Synes Vivian var best jeg. Synes hun blir for kjedelig i lengden, jeg. Hun er flink, for all del.. Men blir liksom det samme hver gang 0 Siter
tonie Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg fikk bare med meg de tre siste i dag. Jeg har aldri vært en stor fan av Vivian, men i dag synes jeg hun sang utrolig bra. Favoritten min, Jonas, fikk jeg bare et glimt av under minireprisen. Ble litt skuffet. Sang han ikke småsurt i kveld? Uansett, jeg hørte nok av Oda under reprisen til å mene at det er hun som bør ryke ut i dag. 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, i kveld var det moro! Aleksander var god, men Jonas var best! Jepp! Jonas er best 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Synes hun blir for kjedelig i lengden, jeg. Hun er flink, for all del.. Men blir liksom det samme hver gang Å synge metallica på den måten kan hvertfall ikke kalles kjedelig... 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, i kveld var det moro! Aleksander var god, men Jonas var best! Kanskje, men ikke i dag, manglet helt nerven som Bruce har når han synger den sangen. Dette var heismusikk-varianten. Dessuten var ikke engelskuttalen hans noe å skryte av. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Å synge metallica på den måten kan hvertfall ikke kalles kjedelig... Jeg synes det. Du får mene hva du vil. Jeg synes ikke det var noe spesielt. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 I kveld tror jeg Oda eller Marita ryker. Håper dessuten det! ;-) Vivian og Jonas var best i kveld! Synes 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Kanskje, men ikke i dag, manglet helt nerven som Bruce har når han synger den sangen. Dette var heismusikk-varianten. Dessuten var ikke engelskuttalen hans noe å skryte av. Jeg synes han var best i dag. Håper han vinner hele Idol. Heia Jonas 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jepp! Jonas er best Hvem tror du går ut idag? 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg synes det. Du får mene hva du vil. Jeg synes ikke det var noe spesielt. Det er ikke noe å diskutere engang. Du har _aldri_ hør metallica sunget slik. Det var spesielt. Mulig det ikke var bra, men det var helt klart _spesielt_. 0 Siter
Moraki Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke noe å diskutere engang. Du har _aldri_ hør metallica sunget slik. Det var spesielt. Mulig det ikke var bra, men det var helt klart _spesielt_. Enig med deg, det var veldig spesielt! Kjempebra! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke noe å diskutere engang. Du har _aldri_ hør metallica sunget slik. Det var spesielt. Mulig det ikke var bra, men det var helt klart _spesielt_. Jeg har heldigvis ikke hørt Metallica synge slik Selv om du mener en ting, så betyr det ikke at det er fasiten. Det kan vi diskutere til du blir blå 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Enig med deg, det var veldig spesielt! Kjempebra! Vet vel egentlig ikke om jeg likte versjonen, men det var veldig kult at hun turde. Det er jo ingen tvil om at hun er dyktigere enn de andre tilsammen, så da var det gøy at hun turde å ta en sjanse, og ikke bare safe. Det er vel heller ingen tvil om at Jonas kommer til å vinne hele greia. Han er flink nok, han er gutt, og når de får styla han, så ser han sikkert bra ut også. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har heldigvis ikke hørt Metallica synge slik Selv om du mener en ting, så betyr det ikke at det er fasiten. Det kan vi diskutere til du blir blå Du kan da ikke være uenig i at det var spesielt. Det har ikke noe med "mening" å gjøre - det er et faktum. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg synes han var best i dag. Håper han vinner hele Idol. Heia Jonas Enig! Jonas må vinne Idol. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.