Gå til innhold

Hvor lenge må man kysse frosker?

Anbefalte innlegg

Gjest Håper og håper

Jeg er en skilt alenemamma. Har vært alene over ett år nå, er følelsesmessig ferdig med mitt tidligere ekteskap og klar for å finne drømmeprinsen. Men det er vanskelig. Har jo ikke tid til å treffe noen jo! Full jobb og barn som krever sitt gjør at jeg begynner å tvile på om jeg i det hele tatt vil finne noen. Prøver å være litt aktiv med fritidsinteresser når jeg har barnefri en gang i blant, men jeg orker liksom ikke være på sjekkern heller. Er nok litt redd for å virke desperat. Hadde vel en forestilling om at "noen" bare skulle dukke opp. Men nei.

Dere som har funnet en ny etter et samlivsbrudd, hvor lang tid tok det? Og hvor traff dere hverandre?

Begynner å miste motet nå... uff!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225078-hvor-lenge-m%C3%A5-man-kysse-frosker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi se... Bruddet var et faktum sommeren 2003 og jeg flyttet ut i desember samme år (tok tid av ulike grunner). Traff han som ble kjæresten min våre 2005, altså nesten 2 år etter bruddet og omtrent halvannet år etter flyttingen.

Traff ham via internett.

Gjest printa

Skjønner desperasjonen din veldig godt.

Har selv vært alene lenge, og kysset bare frosker i snart fem år.

Er alene med et barn. Veldig mange på min alder er ferdig med barn, og ønsker seg ikke et forhold der det er barn i bildet.

Internett og fritidsinteresser er de to arenaer som har ført meg nærmere mine "frosker".

Skal vi se... Bruddet var et faktum sommeren 2003 og jeg flyttet ut i desember samme år (tok tid av ulike grunner). Traff han som ble kjæresten min våre 2005, altså nesten 2 år etter bruddet og omtrent halvannet år etter flyttingen.

Traff ham via internett.

Min historie er identisk med Lillemus sin! - men vi har i tillegg flyttet sammen og venter barn sammen..

Annonse

internett!!

har snakket med kjæresten min siden 1996/97 på icq, har møttes som venner endel ganger innimellom.

Jeg og mine 3 barn dro til california på ferie i 2006, da ble det noe mer enn vennskap...

synes internett er en kjempebra plass jeg:-) ble ganske lei byturer og menn som kun var ute etter et eventyr:-) men bevares, sikkert like mange dumme kvinnfolk på byen;-) jeg var heldig som mange andre her ser jeg;-)

Vel, jeg er litt for ung og uerfaren, men kan fortelle om min mor :)

Separert fra pappa i 1995, skilt i 1996. Siden har hun hatt noen forhold, to som har vart et par år, og har ellers truffet noen i kortere perioder.

Men nå har hun funnet drømmemannen. Møtte ham på julebord for snart halvannet år siden. Hun oppfører seg fortsatt helt nyforelska, og hun er så søt! Har aldri sett henne så lykkelig før.

amerikafareren

Et år er kort tid, og du har nok fremdeles ikke vennet deg til alenetilværelsen. Det kan være greit å kysse flere frosker for å prøve seg frem en periode;)

Prøv å bygge deg opp en uavhengig tilværelse, og da kanskje kommer en frosk hoppende og forvandler seg til prins når du minst forventer det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...