Gjest ExEx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 da må jeg være psykolog! ( noe jeg alltid har inbildt megselv) gå og legg deg eller gå ut og plukk blomster:-)!! Ja, jeg skal legge meg og tenke på at jeg ikke treffer noen andre enn meg selv i senga og ikke kan gjøre noen skade somhelst! 0 Siter
sheba Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 He he.. folk tenker vel på gele når de ser nicket mitt.. hehehehhe det er jo et varemerke! "positivt sådan" hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 He he..ikke noe hanky panky første kvelden! Vi gikk på byen og så møtte han følge meg hjem for jeg ble så full Åkkei ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Åkkei ;-) Utrolig at han ble sjarmert i det store og hele ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Utrolig at han ble sjarmert i det store og hele ;o) Hehe, menn er enkle sånn ;-) Når mannen min flørta med meg første gang så helte han litt øl i hodet på meg. Det syntes jeg var innmari spennende, så da falt jeg pladask! Må legge til at vi ikke var mer enn 15-16 år gamle *høhø* 0 Siter
flisa Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 For nøyaktig 12 år siden i kveld - på by'n :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hehe, menn er enkle sånn ;-) Når mannen min flørta med meg første gang så helte han litt øl i hodet på meg. Det syntes jeg var innmari spennende, så da falt jeg pladask! Må legge til at vi ikke var mer enn 15-16 år gamle *høhø* He he Jeg fikk faktisk noe væske i hode første kvelden, jeg og! Ikke av han da, men av noen "lure" folk som stod i etasjen over og helte ting ned. Selvfølgelig ble jeg truffet! :/ He he =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 He he Jeg fikk faktisk noe væske i hode første kvelden, jeg og! Ikke av han da, men av noen "lure" folk som stod i etasjen over og helte ting ned. Selvfølgelig ble jeg truffet! :/ He he =) Ja, det var tider du ;-) 0 Siter
Lula Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Vi traff hverandre i klasserommmet i 3.gym. Har vært sammen i 11 år nå og gift i 4 av dem. 0 Siter
Søssa Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 He he.. folk tenker vel på gele når de ser nicket mitt.. hehehehhe Kanskje du burde endre det til M.Angelica Gelé 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Kanskje du burde endre det til M.Angelica Gelé *LOL* Ja, det kan være etternavnet mitt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 http://www.finnenvenn.no i april/mai i fjor. ) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Traff min utkårede på byen...i sommer er det 10 år siden jeg traff han. Har vært gift i 5år i juni. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Fredag hadde jeg sendt eksen tilbake til hjemlandet sitt etter at vi hadde avsluttet et 3 år langt forhold. Lørdag ble jeg invitert med på vorspiel sammen med jenta jeg bodde sammen med og hennes venninne som nettopp hadde begynt i ny jobb. Mitt mål for kvelden var å få et kyss. Jeg ble sittende på vorspielet og snakke med en gutt/mann som var litt søt. Men han var langt fra min type. Etterhvert tok vi taxi til byen. Jeg var ikke edru, og fryktelig tissetrengt. Vi sto i en lang kø utenfor et utested og jeg holdt på å tisse i buksa. Denne gutten jeg snakket med tilbød meg å tisse i jakkelomma hans. (Akkurat da var det veldig søtt og romantisk...) Vel inne syntes jeg det var mange kjekke menn der inne, men denne gutten ville liksom ikke la meg være i fred. Så vi endte opp med å danse, og så gikk vi ut en tur. Plutselig så kysset vi. Så ble vi værende sammen resten av kvelden. Han fulgte meg på nattbussen og fikk telefonnummeret mitt. Vi hadde avtalt å dra på kino dagen etter. Han ringte, og vi dro på kino. Dette er 11,5 år og 3 barn siden. Vi giftet oss for 6,5 år siden. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 *LOL* Ja, det kan være etternavnet mitt! eller til M. angeleca? 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ble presentert for min kjæreste av min svigerfar. Tror han hadde håpet vi skulle finne tonen hehe. 0 Siter
puttelull Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Gjennom en kompis. Min nåværende samboer var kompis med en venn av meg, vi fant tonen ved første møte, uten at det var kjærlighet ved første blikk. Den påfølgende nyttårsaften sa det "Pang!", og siden har vi holdt ilag. 10,5 år etterpå er vi stadig like "forelska", og iv har 3 herlige unger sammen. Kan man ha det bedre;-) Man kan trygt si at nyttarsaften er en spesiell dag for oss, ja... 0 Siter
Gyda Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 På byen. Like fulle begge to. Men vi har det veldig bra sammen som edru også. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 eller til M. angeleca? he he.. Den var god!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.