Meg1365380063 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg skulle ta p-pilla mi, også tok jeg feil pille. Hva bør jeg gjøre? Jeg går på trionetta, og skulle ta en gul pille - men tok en rød i stedet før. Jeg tok siste gule i går, og skulle ta flere gule for å utsette mensen litt. 0 Siter
soleil Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Da hadde jeg bare fortsatt på gule piller eller stoppet å ta de gule pillene slik at en får mens. Det går nok bra. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Da hadde jeg bare fortsatt på gule piller eller stoppet å ta de gule pillene slik at en får mens. Det går nok bra. Så selv om jeg tok en rød i går, skal jeg ta en gul i dag? Cluet er nettopp at jeg ikke kan få mensen når den skal komme neste gang. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Så selv om jeg tok en rød i går, skal jeg ta en gul i dag? Cluet er nettopp at jeg ikke kan få mensen når den skal komme neste gang. Det nytter ikke å nå begynne med de gule. Jeg gjorde samme feil en gang (tok en rød istedetfor en gul) og fikk mensen et par dager etterpå. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Det nytter ikke å nå begynne med de gule. Jeg gjorde samme feil en gang (tok en rød istedetfor en gul) og fikk mensen et par dager etterpå. Men hva skal jeg gjøre i dag? Fortsette på de røde, eller ta sukkerpillene? Og da seks eller syv piller? Pokkers irriterende. Jeg ser kjæresten så sjelden, og jeg kunne virkelig tenke meg å ha sex med ham i stedet for mensen. Men ikke vil jeg bli gravid om vi har sex heller... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Men hva skal jeg gjøre i dag? Fortsette på de røde, eller ta sukkerpillene? Og da seks eller syv piller? Pokkers irriterende. Jeg ser kjæresten så sjelden, og jeg kunne virkelig tenke meg å ha sex med ham i stedet for mensen. Men ikke vil jeg bli gravid om vi har sex heller... Vet ikke hva du skal gjøre. Jeg lot bare være å ta flere piller da jeg fikk mensen. Fortsatte selvsagt på nytt brett en uke etterpå. Men vet ikke hva du kan gjøre for å utsette den nå, gitt. Du kan jo kanskje prøve å fortsette med de gule, men vet ikke hvordan beskyttelsen blir da. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Vet ikke hva du skal gjøre. Jeg lot bare være å ta flere piller da jeg fikk mensen. Fortsatte selvsagt på nytt brett en uke etterpå. Men vet ikke hva du kan gjøre for å utsette den nå, gitt. Du kan jo kanskje prøve å fortsette med de gule, men vet ikke hvordan beskyttelsen blir da. Jeg pleier å få mensen på slutten av sukkerpillene, så hva gjør jeg fram til det... Sukk, ufattelig irriterende! Jeg får vel ringe en lege eller noe. Men takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.