Gå til innhold

Feil pille

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg skulle ta p-pilla mi, også tok jeg feil pille. Hva bør jeg gjøre?

Jeg går på trionetta, og skulle ta en gul pille - men tok en rød i stedet før. Jeg tok siste gule i går, og skulle ta flere gule for å utsette mensen litt.

Skrevet

Da hadde jeg bare fortsatt på gule piller eller stoppet å ta de gule pillene slik at en får mens. Det går nok bra.

Meg1365380063
Skrevet

Da hadde jeg bare fortsatt på gule piller eller stoppet å ta de gule pillene slik at en får mens. Det går nok bra.

Så selv om jeg tok en rød i går, skal jeg ta en gul i dag? Cluet er nettopp at jeg ikke kan få mensen når den skal komme neste gang.

Skrevet

Så selv om jeg tok en rød i går, skal jeg ta en gul i dag? Cluet er nettopp at jeg ikke kan få mensen når den skal komme neste gang.

Det nytter ikke å nå begynne med de gule. Jeg gjorde samme feil en gang (tok en rød istedetfor en gul) og fikk mensen et par dager etterpå.

Meg1365380063
Skrevet

Det nytter ikke å nå begynne med de gule. Jeg gjorde samme feil en gang (tok en rød istedetfor en gul) og fikk mensen et par dager etterpå.

Men hva skal jeg gjøre i dag? Fortsette på de røde, eller ta sukkerpillene? Og da seks eller syv piller?

Pokkers irriterende. Jeg ser kjæresten så sjelden, og jeg kunne virkelig tenke meg å ha sex med ham i stedet for mensen. Men ikke vil jeg bli gravid om vi har sex heller...

Skrevet

Men hva skal jeg gjøre i dag? Fortsette på de røde, eller ta sukkerpillene? Og da seks eller syv piller?

Pokkers irriterende. Jeg ser kjæresten så sjelden, og jeg kunne virkelig tenke meg å ha sex med ham i stedet for mensen. Men ikke vil jeg bli gravid om vi har sex heller...

Vet ikke hva du skal gjøre. Jeg lot bare være å ta flere piller da jeg fikk mensen. Fortsatte selvsagt på nytt brett en uke etterpå.

Men vet ikke hva du kan gjøre for å utsette den nå, gitt. Du kan jo kanskje prøve å fortsette med de gule, men vet ikke hvordan beskyttelsen blir da.

Meg1365380063
Skrevet

Vet ikke hva du skal gjøre. Jeg lot bare være å ta flere piller da jeg fikk mensen. Fortsatte selvsagt på nytt brett en uke etterpå.

Men vet ikke hva du kan gjøre for å utsette den nå, gitt. Du kan jo kanskje prøve å fortsette med de gule, men vet ikke hvordan beskyttelsen blir da.

Jeg pleier å få mensen på slutten av sukkerpillene, så hva gjør jeg fram til det... Sukk, ufattelig irriterende! Jeg får vel ringe en lege eller noe.

Men takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...