Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aisha1365380364

12

• flisa

11

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mary Poppins
Skrevet

Ser egentlig mer enn nok feite østfoldinger med kronisk promille og pølse i vaffel tytende ut av nesa under hockeysesongen, men siden jeg har sansen for Harald Zwart kommer jeg nok til å se filmen en eller annen gang.

Han er dyktig. Liker spesielt godt One Night at McCool's. Jeg ler like jævlig hver gang jeg ser den.

One Night at McCools? Eh det er jo ikke noe komedie det? Eller husker jeg feil?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, det er en komedie.

Den handler om en kvinneskikkelse (Liv Tyler) så til de grader deilig at hun med sin sjarm trollbinder alle menn som kommer i hennes vei, og det ene kaoset verre enn det andre finner sted.

Alle møter de henne på McCool's.

Mary Poppins
Skrevet

Jo, det er en komedie.

Den handler om en kvinneskikkelse (Liv Tyler) så til de grader deilig at hun med sin sjarm trollbinder alle menn som kommer i hennes vei, og det ene kaoset verre enn det andre finner sted.

Alle møter de henne på McCool's.

Jeg har sett den men jeg oppfattet den ikke som en komedie.

Hmm men det er lenge siden jeg har sett den så det er kanskje noen morsomme aspekter ved den som jeg ikke husker.

Sånne filmer jeg synes er morsomme er f.eks Jalla Jalla. Jeg lo så hardt at jeg var helt støl i magemusklene dagen etter at jeg så den på kino.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmm men det er lenge siden jeg har sett den så det er kanskje noen morsomme aspekter ved den som jeg ikke husker.

Sånne filmer jeg synes er morsomme er f.eks Jalla Jalla. Jeg lo så hardt at jeg var helt støl i magemusklene dagen etter at jeg så den på kino.

Hva så du på den som hvis du ikke så på den som en komedie?

Det er jo den ene absurde hendelsen etter den andre, og når du ikke tror det kan bli mer sinnssykt drar det seg til og blir enda verre likevel.

Filmen er råmorsom. :)

Skrevet

Ser egentlig mer enn nok feite østfoldinger med kronisk promille og pølse i vaffel tytende ut av nesa under hockeysesongen, men siden jeg har sansen for Harald Zwart kommer jeg nok til å se filmen en eller annen gang.

Han er dyktig. Liker spesielt godt One Night at McCool's. Jeg ler like jævlig hver gang jeg ser den.

Samme her. Ler så jeg nesten få krampe hver gang jeg ser den. Veldig bra film med gode skuespillere. Visst er Liv Taylor skjønn, men å se Michael Douglas i en sånn rolle er verdt kinobilletten bare det:-)

Skrevet

THÆNX

Dere har ikke tilfeldigvis en lenke til et bilde av denne godsaken dere snakker om?

Aisha1365380364
Skrevet

Dere har ikke tilfeldigvis en lenke til et bilde av denne godsaken dere snakker om?

Hmmm, jeg vet ikk ehelt om denne linken virker?

Jeg synes ikke bildene av han i full krigsmaling gir riktig inntrykk ;)

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikk ehelt om denne linken virker?

Jeg synes ikke bildene av han i full krigsmaling gir riktig inntrykk ;)

Hvilken link? ;o)

Gjest blame
Skrevet

Hvis du går inn på www.nrk.no, så ser du "nett-tv" i menyen på venstre side. Trykk der, og da kommer "beat for beat" opp som en av de øverste alternativene.

Kjekkasen har faktisk vært med to(!) ganger - 3.3.2006 og 29.10.2004 :) Åh, hans versjon av "anthem" er uforglemmelig!

Kos deg!! :)

Jeg må bare blande meg inn her.. Mannen er jo rett og slett.. nam!

:-)

Skrevet

Jeg skal se den! Blir sikkert morsomt. :-D

Skrevet

One Night at McCool's er en av mine favorittfilmer! Den er kongebra. *s*

Skrevet

Det er en komedie ja. :-)

Skrevet

Jalla Jalla er KONGE :)

Skrevet

Enig!

Jalla Jalla er kjempemorsom!

Lo meg fillete av den. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...