ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Samme her. Ler så jeg nesten få krampe hver gang jeg ser den. Veldig bra film med gode skuespillere. Visst er Liv Taylor skjønn, men å se Michael Douglas i en sånn rolle er verdt kinobilletten bare det:-) Ja, Douglas gjør en meget god rolle. Det gjør for øvrig samtlige av skuespillerne. Jeg liker spesielt godt å se Andrew Dice Clay (Ford Fairlane) som psykopatbrødrene. Han er rå, og kommentarene hans, spesielt som bror nummer 2 mot slutten da han ser village-people-gutta, står som noe av det morsommere jeg har sett! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 One Night at McCool's er en av mine favorittfilmer! Den er kongebra. *s* Jupp, en av mine også! Kult at en nordmann klarer å dra sammen et så til de grader sterkt rollegalleri, med de minimale ressursene han hadde til rådighet. Jeg tror f.eks. Douglas gjorde filmen nesten gratis. 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg må bare blande meg inn her.. Mannen er jo rett og slett.. nam! :-) I know! Han er litt magisk, som en eller annen her inne skrev 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.