Gå til innhold

hva skjer med meg? er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

kjære mette

jeg er en ellers frisk kvinne på 34. jeg har tre barn, 10, 8 og 3 år.

jeg ønsker meg et barn til, og i det siste har jeg og min mann hatt ganske hyppig samleie uten prevansjon. Min siste m var 8/2-01 nå har jeg gått 11 dager over tiden. jeg testet med CB da jeg var 3 dager over tiden. den var da neg. slo meg da til ro med at jeg ikke var blitt gravid. men mensen kom jo ikke, samtidig har jeg div symtomer: ømme bryster og brystvorter, mensmurring, periodevis kvalme, periodevis tretthet. som sagt i dag testet jeg på nytt, 11 dager over tiden! Men.. Neg!!

Kan det være at jeg ønsker det så veldig, at jeg rett og slett "innbiller" meg dette? ( jeg føler meg liksom gravid)

Eller kan det være noe annet som feiler meg, at jeg evt. bør bli sjekket av en lege?

på forhånd takk for kloke svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22510-hva-skjer-med-meg-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...