Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nå på dag 20 i syklusen. Tatt 4 el tester, alle har vært negative. Hadde sterke smerter på høyre siden av magen i går, men da var visst ikke el. Har nå hatt ømme pupper siden i går. De har også vokst endel...er ikke dette noe tidlig? Syklusen min varierer fra 31 til 38 dager. Jaja, kan vel kanskje være like greit denne mnd. Tror ikke det er så morsomt å føden tett inn på julestria....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225104-kan-jeg-ha-oversett-el-denne-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde meg et par sykluser med eggløsningstester jeg også men fikk aldri positivt utslag. Gravid ble jeg til slutt likevel.

Du har jo litt lenger sykluser enn "læreboka", dvs 28 dager. Eggløsning kommer ca 14 dager FØR neste mens. Det kan godt hende du har eggløsning en gang mellom dag 20-24. Har du flere el-tester er det jo bare å fortsette å teste, men uansett forstett med sengekosen fremover!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...