Gå til innhold

Noen som har blitt narret i dag?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg. Tror jeg *S*

De skal ha oss til å tro at kreftfaren øker med hundre prosent hvis man snakker en time i mobitelefon, og så driver Chess-gründeren og gir bort luksusbilen sin. Særlig:-)

Flere jeg har oversett?

Skrevet

Faen. Jeg så den med mobiltelefonene i morrest og tenkte at det var da rart at det nå skulle komme en undersøkelse med det resultatet når alle andre har vist at det ikke er sånn. :o)

Utover det har jeg ikke blitt lurt nei.

Vi "lurte" pappan da han hentet ungene i morrest da, ungene løp og la seg under dyna og jeg klagde min nød til pappan i gangen over at jeg ikke hadde fått ungene ut av senga i dag. *Hehe* Han så litt forvirret ut så jeg måtte blunke litt for å få ham med på spøken og han tok den med en gang - stoooor jubel for ungene som trodde de virkelig hadde lurt pappa!

Skrevet

Jeg så på NRK-tekst-TV at det kunne være kreftfare ved å snakke lenge i mobiltelefon. Dette har jeg lest så mange ganger de siste årene, at jeg anså det ikke som noen aprilspøk. Dessuten var det en annen aprilspøk der. Men det er mulig jeg tar feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...