Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er så forferdelig sjalu at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre med det. jeg vet at min mann elsker bare meg, men jeg kan ikke hjelpe for min trang til oppmerksomhet mot meg. Jeg er sjalu på venner og venninner som jeg tror ikke bryr seg om meg...

Det er forferdelig for meg å ha det sånn og jeg misliker denne siden ved meg selv veldig sterkt og den får meg til å føle meg som et mindreverdig menneske!

Hva vil du råde meg til å gjøre. Trenger jeg psykologhjelp tror du. Jeg har tidligere gått til psykolog i 5 og et halvt år, til psykoanalyse..., men det var mange tema som ikke ble nevnt da, blant annet dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225121-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg syns synd på deg, for jeg vet godt hvordan du har det. Det er helt jævlig!!! Jeg sliter med det samme sjøl i perioder, og jeg har oppsøkt hjelp. Jeg vil ikke være en slik person, og jeg vet at jeg vil skyve mannen min vekk hvis jeg ikke får orden på dette. Sjalusi er en følelse som tar kontroll over fornuften. Vi som er sjalu bør forsøke i størst mulig grad å undertrykke denne følelsen. Vi må ikke belemre den vi elsker med disse irasjonelle følelsene, men stå i angsten alene når den kommer. Kjenne på den og snakke med fagfolk om det. Det bunner som regel i ens egen usikkerhet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225121-sjalusi/#findComment-1690869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...