Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har på lørdager sett på repriser igjen av once and agaian. EN serie som handler om 2 personer midt i livet og familiene dere som oppdager kjærligheten på nytt. Den tar opp masse annet også selvfølgelig. Serien er kjempefint skrevet , og skuespillerne er gode og troverdige. Dessverre er serien kanselert for lenge siden. Men verdt å ta en titt på mens man har sjansen. Og jeg er i tyveårene og absolutt ikke i målgruppen antageligvis. Men som sagt er serien så bra laget at jeg følger med på likevel 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg synes serien er elendig. Den er overfladisk og kvasi-filosofisk. Nei, takke meg til "Oz", "Six Feet Under" og andre serier med innhold. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg synes serien er elendig. Den er overfladisk og kvasi-filosofisk. Nei, takke meg til "Oz", "Six Feet Under" og andre serier med innhold. jeg synes once and again er veldig koselig/fin - ikke enig i at den er kvasifilosofisk. Jeg synes at Six Feet Under er utrolig bra, foretrekker nok den i forhold til Once and again.. Men det er IKKE fordi SFU er mindre kvasifilosofisk, eller mer virkelighetsnær. Personfgalleriet er temmelig spes og the Fischers er vel den mest dysfunksjonelle gjengen man kan tenke seg, omtrent. Tror faktisk Once.... er mer realistisk og næremere folk flest. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 jeg synes once and again er veldig koselig/fin - ikke enig i at den er kvasifilosofisk. Jeg synes at Six Feet Under er utrolig bra, foretrekker nok den i forhold til Once and again.. Men det er IKKE fordi SFU er mindre kvasifilosofisk, eller mer virkelighetsnær. Personfgalleriet er temmelig spes og the Fischers er vel den mest dysfunksjonelle gjengen man kan tenke seg, omtrent. Tror faktisk Once.... er mer realistisk og næremere folk flest. Nå nevnte jeg ikke om seriene var realistiske eller ikke, det er ikke viktig for meg. Når det er sagt, så kjenner jeg meg _mye_ mer igjen i "Six Feet Under" enn "Once and Again". 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg storkoser meg med denne serien. Men er ikke dialogen litt slitsom? Jeg får følelsen av å snakke med en spesielt masete venninne når jeg ser på den Liker du "Gilmore Girls"? Den synes jeg er bedre 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nå nevnte jeg ikke om seriene var realistiske eller ikke, det er ikke viktig for meg. Når det er sagt, så kjenner jeg meg _mye_ mer igjen i "Six Feet Under" enn "Once and Again". Da er du nok dysfunksjonell du også, da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Men er ikke dialogen litt slitsom? Jeg får følelsen av å snakke med en spesielt masete venninne når jeg ser på den Liker du "Gilmore Girls"? Den synes jeg er bedre Jeg synes dialogen er koselig, jeg. HAr aldri sett Gilmore Girls. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Da er du nok dysfunksjonell du også, da... -ler- Fullt mulig det. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg synes dialogen er koselig, jeg. HAr aldri sett Gilmore Girls. Søndager 19.10 på TVN hvis du er interessert 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Søndager 19.10 på TVN hvis du er interessert Næh, har egentlig bevisst valgt serien bort. Jeg har lett for å bli hekta på serier, og må derfor velge med omhu hva jeg følger med på. Men takk for tipset! 0 Siter
Babette Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Den er veldig fin. Og med en av "Søstrene" i en rolle. Den mørke. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Næh, har egentlig bevisst valgt serien bort. Jeg har lett for å bli hekta på serier, og må derfor velge med omhu hva jeg følger med på. Men takk for tipset! Hehe Skjønner den. Jeg blir også litt "fanget" av serier og prøver å begrense tv-tiden så mye som mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.