Gå til innhold

once and again

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Har på lørdager sett på repriser igjen av once and agaian. EN serie som handler om 2 personer midt i livet og familiene dere som oppdager kjærligheten på nytt. Den tar opp masse annet også selvfølgelig. Serien er kjempefint skrevet , og skuespillerne er gode og troverdige.

Dessverre er serien kanselert for lenge siden. Men verdt å ta en titt på mens man har sjansen.

Og jeg er i tyveårene og absolutt ikke i målgruppen antageligvis. Men som sagt er serien så bra laget at jeg følger med på likevel

Skrevet

Jeg synes serien er elendig. Den er overfladisk og kvasi-filosofisk. Nei, takke meg til "Oz", "Six Feet Under" og andre serier med innhold.

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg synes serien er elendig. Den er overfladisk og kvasi-filosofisk. Nei, takke meg til "Oz", "Six Feet Under" og andre serier med innhold.

jeg synes once and again er veldig koselig/fin - ikke enig i at den er kvasifilosofisk.

Jeg synes at Six Feet Under er utrolig bra, foretrekker nok den i forhold til Once and again..

Men det er IKKE fordi SFU er mindre kvasifilosofisk, eller mer virkelighetsnær. Personfgalleriet er temmelig spes og the Fischers er vel den mest dysfunksjonelle gjengen man kan tenke seg, omtrent.

Tror faktisk Once.... er mer realistisk og næremere folk flest.

Skrevet

jeg synes once and again er veldig koselig/fin - ikke enig i at den er kvasifilosofisk.

Jeg synes at Six Feet Under er utrolig bra, foretrekker nok den i forhold til Once and again..

Men det er IKKE fordi SFU er mindre kvasifilosofisk, eller mer virkelighetsnær. Personfgalleriet er temmelig spes og the Fischers er vel den mest dysfunksjonelle gjengen man kan tenke seg, omtrent.

Tror faktisk Once.... er mer realistisk og næremere folk flest.

Nå nevnte jeg ikke om seriene var realistiske eller ikke, det er ikke viktig for meg. Når det er sagt, så kjenner jeg meg _mye_ mer igjen i "Six Feet Under" enn "Once and Again".

Skrevet

Jeg storkoser meg med denne serien.

Men er ikke dialogen litt slitsom? Jeg får følelsen av å snakke med en spesielt masete venninne når jeg ser på den ;)

Liker du "Gilmore Girls"? Den synes jeg er bedre :)

Gjest kalendria
Skrevet

Nå nevnte jeg ikke om seriene var realistiske eller ikke, det er ikke viktig for meg. Når det er sagt, så kjenner jeg meg _mye_ mer igjen i "Six Feet Under" enn "Once and Again".

Da er du nok dysfunksjonell du også, da...

:)

Skrevet

Men er ikke dialogen litt slitsom? Jeg får følelsen av å snakke med en spesielt masete venninne når jeg ser på den ;)

Liker du "Gilmore Girls"? Den synes jeg er bedre :)

Jeg synes dialogen er koselig, jeg. HAr aldri sett Gilmore Girls.

Skrevet

Da er du nok dysfunksjonell du også, da...

:)

-ler- Fullt mulig det.

Skrevet

Jeg synes dialogen er koselig, jeg. HAr aldri sett Gilmore Girls.

Søndager 19.10 på TVN hvis du er interessert :)

Skrevet

Søndager 19.10 på TVN hvis du er interessert :)

Næh, har egentlig bevisst valgt serien bort. Jeg har lett for å bli hekta på serier, og må derfor velge med omhu hva jeg følger med på.

Men takk for tipset!

Skrevet

Den er veldig fin. Og med en av "Søstrene" i en rolle. Den mørke.

Skrevet

Næh, har egentlig bevisst valgt serien bort. Jeg har lett for å bli hekta på serier, og må derfor velge med omhu hva jeg følger med på.

Men takk for tipset!

Hehe :) Skjønner den. Jeg blir også litt "fanget" av serier og prøver å begrense tv-tiden så mye som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...