Gjest Dardy Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg lurte gubben. Inspirert av en ide herfra, ringte jeg på dørklokka vår mens han satt i badekaret. Jeg åpnet og latet som jeg snakket med noen. Jeg sa at naboen trengte litt hjelp med pc sin. Han skyndet seg på badet og gikk opp. Desverre var de ikke hjemme, men jeg hang opp en lapp på døra hvor det sto: Hvilken dag er det i dag, vennen? Når vi nå har sittet og sett på King Kong som vi leide i går, spurte han meg om jeg kunne hente et glass vann til han. Selvsagt kunne jeg det:-) Jeg puttet et stor tesje salt i vannet. Han tok en stooor slurk ute å se på glasset. Må si jeg lo godt. Han har lovet hevn. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 hehe , slem du er. Håper samboern din lurer deg ordentlig tilbake 0 Siter
Gjest aprillia Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Noen gikk på at jeg hadde krasjet speedsteren (bil). :-) Barna ble lurt av at det satt ei humle på tvstolen og at det ene barnet hadde satt seg oppi honningskiva. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Mulig jeg har dårlig humor, men jeg hadde blitt pissesur om noen hadde fått meg til å drikke saltvann. Det er helt grønnjævlig! 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har ikke lurt noen jeg. Har ikke prøvd heller. Har ikke blitt lurt heller. Fordi jeg har vært "på vakt" i hele dag hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.