Gå til innhold

Hvem har du lurt i dag??

Anbefalte innlegg

Gjest Dardy
Skrevet

Jeg lurte gubben.

Inspirert av en ide herfra, ringte jeg på dørklokka vår mens han satt i badekaret.

Jeg åpnet og latet som jeg snakket med noen.

Jeg sa at naboen trengte litt hjelp med pc sin.

Han skyndet seg på badet og gikk opp.

Desverre var de ikke hjemme, men jeg hang opp en lapp på døra hvor det sto: Hvilken dag er det i dag, vennen?

Når vi nå har sittet og sett på King Kong som vi leide i går, spurte han meg om jeg kunne hente et glass vann til han.

Selvsagt kunne jeg det:-)

Jeg puttet et stor tesje salt i vannet. Han tok en stooor slurk ute å se på glasset.

Må si jeg lo godt.

Han har lovet hevn.

Gjest vioola
Skrevet

hehe , slem du er. Håper samboern din lurer deg ordentlig tilbake

Gjest aprillia
Skrevet

Noen gikk på at jeg hadde krasjet speedsteren (bil). :-)

Barna ble lurt av at det satt ei humle på tvstolen og at det ene barnet hadde satt seg oppi honningskiva.

Skrevet

Mulig jeg har dårlig humor, men jeg hadde blitt pissesur om noen hadde fått meg til å drikke saltvann. Det er helt grønnjævlig!

Skrevet

Har ikke lurt noen jeg. Har ikke prøvd heller. Har ikke blitt lurt heller. Fordi jeg har vært "på vakt" i hele dag hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...