Gå til innhold

"nye" prince pakker

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Før så het de, Prince, Prince Mild etc..

Men nå står det bare Prince på alle pakkene.

Er det ikke litt forvirrende for de som jobber bak disken? Nå har jeg bare 1 gang måtte ha forklart åssen pakken ser ut (prince extra mild) før.

Kan jeg fortsatt si prince extra mild når jeg kjøper røyk?

Eller heter de no annet nå?

Står no "golden taste" på pakka mi her, skal jeg si prince golden taste?

Virker så corny..

Skrevet

De aller fleste skjønner deg om du sier prince xtra mild....vil jeg tro....

Gjest Morsk
Skrevet

Det kom lovforbud mot å kalle sigaretter for "milde".

I følge helsemyndighetene er nemlig alle sigaretter alfor sterke.

Skrevet

Det kom lovforbud mot å kalle sigaretter for "milde".

I følge helsemyndighetene er nemlig alle sigaretter alfor sterke.

Hva med "Sterk", "Mildere", "Enda mildere" etc.? Burde jo være mulig, da "mildere enn" ikke nødvendigvis betyr "mild" :-)

"............................................"

Gjest Elextra
Skrevet

Hva med "Sterk", "Mildere", "Enda mildere" etc.? Burde jo være mulig, da "mildere enn" ikke nødvendigvis betyr "mild" :-)

"............................................"

Eller hva med sterk (ekstra mild), sterkere (mild) og kruttsterk (vanlig)?

Voldsomt kreativ nu, altså.

Skrevet

Like greit å slutte å røyke så slipper du hele problemet! ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eventuelt kan de hete: Prince Dødelig, Prince mindre Dødelig og Prince enda mindre Dødelig.

Skrevet

Funker, det også :-)

".................................."

Skrevet

Eventuelt kan de hete: Prince Dødelig, Prince mindre Dødelig og Prince enda mindre Dødelig.

Ned til Prince Nesten Ikke Dødelig I Det Hele Tatt?

"............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ned til Prince Nesten Ikke Dødelig I Det Hele Tatt?

"............................................."

Hehe, jupp, hvis Prince kommer opp med mildere røyk enn den som tidligere het Ekstra Mild, er det et godt forslag.

Prince må jo uansett skrive på pakka at røyking er dødelig, så forslaget er egentlig ikke så verst.

For øvrig heter vel Prince Mild nå Prince White? Eller tar jeg feil?

Så det burde jo ikke være noe problem å be om riktig røyk. Jeg har ikke engang lagt merke til at den ikke lenger heter Prince Mild.

Skrevet

Hehe, jupp, hvis Prince kommer opp med mildere røyk enn den som tidligere het Ekstra Mild, er det et godt forslag.

Prince må jo uansett skrive på pakka at røyking er dødelig, så forslaget er egentlig ikke så verst.

For øvrig heter vel Prince Mild nå Prince White? Eller tar jeg feil?

Så det burde jo ikke være noe problem å be om riktig røyk. Jeg har ikke engang lagt merke til at den ikke lenger heter Prince Mild.

"For øvrig heter vel Prince Mild nå Prince White? Eller tar jeg feil?"

Aner ikke. Sluttet å røyke for lenge siden, og har vel neppe røyket prince siden tenårene, tror jeg.

"Så det burde jo ikke være noe problem å be om riktig røyk. Jeg har ikke engang lagt merke til at den ikke lenger heter Prince Mild."

Heh. Jeg var på butikken i dag, og da var det en som ba om prince ekstra mild, hvorpå han bak kassa så på sigaretthyllen og sa "øhh..." :-)

"........................................"

Skrevet

Sikkert forvirrende men de fleste vet vel hva som er hva.

Men nå må du ikke tro at mild er bedre enn vanlig.. Er faktisk verre med mild. Har lest det flere steder, men er ikke så inne på det selv. Har vel med at man trekker lenger ned eller noe sånt. Vet ikke..

Hvorfor mild istedet for vanlig?

Evt slutte å røyke om det blir for mye forvirring? hehe..

Skrevet

Sikkert forvirrende men de fleste vet vel hva som er hva.

Men nå må du ikke tro at mild er bedre enn vanlig.. Er faktisk verre med mild. Har lest det flere steder, men er ikke så inne på det selv. Har vel med at man trekker lenger ned eller noe sånt. Vet ikke..

Hvorfor mild istedet for vanlig?

Evt slutte å røyke om det blir for mye forvirring? hehe..

Jada...det er den gamle påstanden om at man må ta lengre trekk av milde sigaretter enn sterke. Det stemmer ikke i den enkelheten det fremstilles. Hvis man er vant til kun å røyke milde sigaretter, så trekker man neppe ned noe kraftigere enn de som røyker sterkere. Det er i såfall muligens tilfelle hvis man går fra sterke til mildere sigaretter, at man da ender opp med å røyke "hardere".

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...