Gå til innhold

Hva kan jeg finne på idag? TIPS meg!

Anbefalte innlegg

Gjest syngemia
Skrevet

Kom med tips til ei som sitter og synger, men kjeder seg noe i gampene...

Har lyst til å finne på noe. Blir litt rastløs og får dårlig samvittighet av bare å sitte og sitte ved dataen i dag...

Gjest forslagen
Skrevet

Måk snø, rydd i skapene, klargjør sitteplass ute til påska, tørk støv der du nesten aldri tørker, rydd og kast overflødig skrot, kjør vekk søppel, puss sko eller sølvtøy, legg opp buksa du aldri fikk lagt opp, bak eplekake, mal et bilde, vask tak, luft hund eller unger (om du har noen), lag deg selv en god middag, rydd opp i kvitteringene og kast de du har trippelt opp av, rengjør persiennere, rens ovnen, rydd i DVD/filmer, skift gardiner, mal skapet, vask ullsokkene, lur noen med aprilsnar, vask og rydd i bilen osv ;)

Skrevet

Gå tur med noe herlig musikk i ørene! Om det er like fint vær som her i Bergen da såklart.

hare1365380455
Skrevet

Begynn på en bok, gå en tur, rydd et rom (også inni skap), lag vafler, ring en venninne, gå på kino eller lei en film.

Skrevet

Rydd terrassen! Det har jeg gjort idag ;-P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Er herlig å daffe og ikke gjøre en ting ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...