kakki1365380609 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Heisan ) Er det noen her som vet hvordan denne utdanningen er og har noen tatt kurs ved Utdanningshuset? Må finne på noe jeg vil trives med...... 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 selvfølgelig snek det seg inn en skrivefeil ( God helg til alle forresten. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg tror ikke jeg ville anbefale den utdanningen på privats skole. Er noe med at nå skal man være autorisert helsesekretær for å få arbeid. Noe man altså må ta enten på vanlig vgs eller på voksen opplæring. Forøvrig så jo utdanningen på utdanningshuset mye mer grundig ut enn NA som jeg har vurdert tidligere. Men når jeg kanskje skulle få støtte fra aetat til denne utdanningen fikk jeg blankt nei med begrunnelse at utdanningen på privatskole ikke ga offentlig autorisasjon. helsesekretærer har et eget forbund. ring og hør med de.. er de som vet best sikkert 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 jeg tror ikke jeg ville anbefale den utdanningen på privats skole. Er noe med at nå skal man være autorisert helsesekretær for å få arbeid. Noe man altså må ta enten på vanlig vgs eller på voksen opplæring. Forøvrig så jo utdanningen på utdanningshuset mye mer grundig ut enn NA som jeg har vurdert tidligere. Men når jeg kanskje skulle få støtte fra aetat til denne utdanningen fikk jeg blankt nei med begrunnelse at utdanningen på privatskole ikke ga offentlig autorisasjon. helsesekretærer har et eget forbund. ring og hør med de.. er de som vet best sikkert Tusen takk for svar. Er neimen ikke enkelt å orientere seg synes jeg. Prøver å finne noe som ikke tar alt for lang tid og kan kombineres med tre barn og kveldsundervisning. Får ta en tur til Aetat, takk for tipset ) 0 Siter
poke Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg har tatt den utdanningen og synes den var kjempebra! Veldig praktisk rettet og godkjent på alle måter.Kjenner en som har med personal og ansettelser o.l på universitetssykehuset i Stavanger og hun sier at de er veldig interesserte i de som har tatt utdannelsen der. Alle de som gikk samtidig med meg og som søkte jobb etter endt utdannelse fikk jobb. De fleste på sykehuset, men også på legesenter, tannlegekontor etc. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Jeg har tatt den utdanningen og synes den var kjempebra! Veldig praktisk rettet og godkjent på alle måter.Kjenner en som har med personal og ansettelser o.l på universitetssykehuset i Stavanger og hun sier at de er veldig interesserte i de som har tatt utdannelsen der. Alle de som gikk samtidig med meg og som søkte jobb etter endt utdannelse fikk jobb. De fleste på sykehuset, men også på legesenter, tannlegekontor etc. Takk for svar! Det var fint å høre. Da skal jeg sjekke litt mer ang den utdannelsen på Utdanningshuset ) Ha en fin helg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg lover at man er ettertraktet etter et legesekretærkurs på Utdanningshuset. Synd man ikke blir autorisert men utdanninga der er nok mere yrkesrettet enn den man får på videregående. De har bl.a ikke noe særlig erfaring med journalskriving og medisinsk termologi. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg lover at man er ettertraktet etter et legesekretærkurs på Utdanningshuset. Synd man ikke blir autorisert men utdanninga der er nok mere yrkesrettet enn den man får på videregående. De har bl.a ikke noe særlig erfaring med journalskriving og medisinsk termologi. ja enig , synes utdanningen på utdanningshuset så veldig bra ut 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Jeg lover at man er ettertraktet etter et legesekretærkurs på Utdanningshuset. Synd man ikke blir autorisert men utdanninga der er nok mere yrkesrettet enn den man får på videregående. De har bl.a ikke noe særlig erfaring med journalskriving og medisinsk termologi. Takk for svar. Det høres jo greit ut da. Hadde aldri hørt om Utdanningshuset før og man hører jo så mye rart om andre private utdanningssteder. Skal virkelig sjekke ut dette jeg ) 0 Siter
Gjest autoriss Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 For å bli autorisert som helsepersonell og kunne praktisere i Norge må man ha godkjent utdannelse som "Helsesekretær". Dette er for tiden den gruppen av helsepersonell som er i sterkest vekst (og altså sikrest gir jobb). Legesekretær er ikke blant yrkene/utdannelsene som gir autorisasjon og godkjennelse. Sjekk opp muligheter/forhold godt før du velger - og begynner å betale. Det er mitt råd. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 For å bli autorisert som helsepersonell og kunne praktisere i Norge må man ha godkjent utdannelse som "Helsesekretær". Dette er for tiden den gruppen av helsepersonell som er i sterkest vekst (og altså sikrest gir jobb). Legesekretær er ikke blant yrkene/utdannelsene som gir autorisasjon og godkjennelse. Sjekk opp muligheter/forhold godt før du velger - og begynner å betale. Det er mitt råd. Takk for godt råd. Skal sende avgårde noen mailer her og der og sjekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.