Gjest moldegata17 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 fikk en tusenlapp til å handle klær av foreldrene mine i går. I dag fant jeg ut at jeg skulle spille dem en aprilsnarr jeg skrev en sms hvor det sto: "Den tusenlappen jeg fikk av dere, vil de ikke godta på Storosenteret. de mener at den er falsk og jeg kan risikere anmeldelse, kan dere ordne opp i dette? Moren min tok spøken med en gang, men faren min har visst lagt igjen beskjed på svareren min om at han ikke aner hva som har skjedd, og han har kjørt rundt og forsøkt å treffe meg på Storosenteret, også for å gi tilbake en lue jeg hadde glemt i bilen i går. Jeg skrev bare " har du sjekket datoen i dag". Gikk jeg for langt med spøken eller er han bare litt treg i oppfattelsen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Næsj, det synes jeg er en finfin aprilspøk. ;o) 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Tåler ikke faren din den, så er han hårsår! 0 Siter
Gjest moldegata17 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Tåler ikke faren din den, så er han hårsår! Fikk en sms fra han etter at jeg spurte om han visste hvilken dato det var. Han var visst i ferd med å gi meg 1000 kroner til, da han trodde at den første var falsk. Så hvorfor avslørte jeg det? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ho ho.. Nei, den var helt super. Akkurat på grensen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.