Gjest Dagens sukk! Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Om han har vært pen noensinne, forsvant lekkerheten i dragsuget med svartfargingen av håret. Rart hvor stor forskjell en hårfarge kan utgjøre.. 0 Siter
Gjest erye Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er uenig med deg, jeg synes han ble penere med mørkt hår... jam jam 0 Siter
Gjest dobbeltsukk Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er uenig med deg, jeg synes han ble penere med mørkt hår... jam jam Svart hår og vinterblek hud er ikke noe fint, nei. Trodde superstjerner fikk råd om slikt, jeg.. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 tror jeg hadde tatt han uansett jeg.. hehe ble forelsket etter å ha sett den filmen hvor han spiller døden. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Naaah, han er en smukkas uansett hvilken farge han har på håret. 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har du noen link til et nytt bilde av han? 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Han er om mulig enda kjekkere med mørkt hår.. synes jeg da.. 0 Siter
Anki Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 tror jeg hadde tatt han uansett jeg.. hehe ble forelsket etter å ha sett den filmen hvor han spiller døden. Meet Joe black ja ... han er jo bare helskjønn der. Jeg satt som forhekset og så på han da han sutta på skjea med peanøttsmør jeg da. Hvorfor er han der så usannsynlig skjønn når han spiser? *ler* derimot synes jeg ikke han er så pen nå lenger da.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Meet Joe black ja ... han er jo bare helskjønn der. Jeg satt som forhekset og så på han da han sutta på skjea med peanøttsmør jeg da. Hvorfor er han der så usannsynlig skjønn når han spiser? *ler* derimot synes jeg ikke han er så pen nå lenger da.. Meet Joe Black er en siklefilm for begge kjønn. Dere sikler på Brad mens vi sikler på dama Brad sikler på. 0 Siter
Anki Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Meet Joe Black er en siklefilm for begge kjønn. Dere sikler på Brad mens vi sikler på dama Brad sikler på. Ja, hun ser absolutt ikke ille ut hun heller - hun er nok bra sikleobjekt ja, det tror jeg så gjerne. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Brad Pitt tapte seg den dagen han forlot Jennifer til fordel for Angelina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.