Gå til innhold

Av skade blir man klok, men det hjelper veldig lite...*synger*

Anbefalte innlegg

Gjest dumdummeredummest

Som singel er jeg oppmerksom og forsiktig søkende når jeg i forb med jobb eller hobby har en møteplass der mange er sammen. Og- jeg hadde en slik anledning kort tid tilbake, hvor jeg bla a satt til bords med mange hyggelige menn. Utpå kvelden kom jeg i snakk med en trivelig mann i beg av 50 åra, og han hadde mye interessant å fortelle, kort sagt, vi kjedet oss ikke i hverandres lag, vi hadde masse felles ting/opplevelser. Jeg ble påspandert en likør og var ellers helt forsiktig med det sterke, som han. Da festen var slutt spurte han om jeg ville ta en øl på rommet, og det ville jeg, selv om jeg ikke gjør slik til vanlig, for praten var så positiv.Idet jeg skulle gå, tok han handa mi og trakk meg til seg, og det var naturlig å ikke trekke meg vekk, jeg likte han jo. Enden på visa er den kjente,for noen, nå også meg, - vi havnet i sengen og hadde samleie. Inni meg visste jeg dette var feil, men jeg håpet jo på noe , på noe vis. Han foreslo jeg kunne overnatte der, men jeg takket nei og gikk langt utpå natten, fikk en suss i døren da jeg gikk. Neste morgen var han blid og hilste og kom borttil og snakket, litt kontsktsøkende.

DET som er det grusomme, han er (visstnok) gift osv. Jeg vet ikke engang hva han heter, men han vet mitt navn fordi jeg hadde en rolle i seminaret. Punktum. Om tomheten er stor, erfaringen er stor, dumheten enorm?? Ja, jo riktig. Og jeg har tenkt så mye på han etterpå, savner dette mennesket jeg fikk sånn umiddelbar tiltrekning mot, jeg som ikke trodde jeg evnet forelske meg noe mer . Hva gjør jeg? Og hva kan denne mannen tenke om meg, tenker han PÅ meg? €

Fortsetter under...

Synes denne er ganske klassisk!

Middeladrene mann på fest/seminar eller kurs.... vært gift i mange år, søker litt lykke:-) joda, men sier ikke han er ondskapsfull, bare litt egoistisk fordi han savner spenning..

kanskje tar jeg feil, men dette er ofte fakta:-)

Gjest dumdummeredummest

Synes denne er ganske klassisk!

Middeladrene mann på fest/seminar eller kurs.... vært gift i mange år, søker litt lykke:-) joda, men sier ikke han er ondskapsfull, bare litt egoistisk fordi han savner spenning..

kanskje tar jeg feil, men dette er ofte fakta:-)

Det er sannsynlig spenning som er den røde tråden, likesom min røde har ett nøste av dumhet. Jeg har sett svaret selv at dette sannsynligvis heller ikke er første gang det skjer. Og selv om jeg nok forelsket meg, må jeg også spørre meg selv om jeg synes det er greit å lete etter en som har denne dobbelte moral.. kallt livsrefreng. ( hinter til sangen igjen)

Gjest dumdummeredummest

Du hadde en kveld med han og mener du er forelsket?

ja, jeg mener jeg opplevde den brusen der, den brusen var den som tok styringen over det som hendte, foruten den hadde det definitivt ikke skjedd noe som helst.

Annonse

Grusomt at han er gift? Jo det er kanskje det, men det er vel like grusomt at du ikke undersøkte det før du la deg ned.

Legger du deg ned før du vet historien bak den personen du ligger med, så er det lite som bør sjokkere deg.

Var du så naiv at du trodde at han var singel og alt ellers var perfekt etter kun å ha kjent han en kveld?

Gjest Jally

Grusomt at han er gift? Jo det er kanskje det, men det er vel like grusomt at du ikke undersøkte det før du la deg ned.

Legger du deg ned før du vet historien bak den personen du ligger med, så er det lite som bør sjokkere deg.

Var du så naiv at du trodde at han var singel og alt ellers var perfekt etter kun å ha kjent han en kveld?

Det er ikke en single sitt ansvar at en gift mann/dame er utro. Hvis en single har lyst, har hun/han lov. Det er den som er gift som må ta ansvar for sine handlinger, og dessverre er det utrolig mange som gir blaffen.

Det er ikke en single sitt ansvar at en gift mann/dame er utro. Hvis en single har lyst, har hun/han lov. Det er den som er gift som må ta ansvar for sine handlinger, og dessverre er det utrolig mange som gir blaffen.

Enig. En gift har skrevet kontrakt og inngått en pakt. En singel har ikke. En gift kan ta av seg ringen eller tie om pakten for å få seg et nummer. En single har ikke noe å tie om, eller noen avtale å bryte.

Det er jeg enig i, men etter å ha kjent vedkommende kun en kveld, så bør det ikke komme som noen bombe at vedkommende kan være gift.

Hvis dette er et problem for henne etter sexen, så bør hun undersøke om han er gift før hun legger seg ned, hvis ikke så bør hun heller ikke "surve" i ettertid.

Enig. En gift har skrevet kontrakt og inngått en pakt. En singel har ikke. En gift kan ta av seg ringen eller tie om pakten for å få seg et nummer. En single har ikke noe å tie om, eller noen avtale å bryte.

Joda, det er sant, men hvis hun synes at det er et problem at han er gift, så burde hun ha sjekket det før hun gikk til sengs med han. Gjør hun ikke det, så har hun lite å klage på i etterkant.

Joda, det er sant, men hvis hun synes at det er et problem at han er gift, så burde hun ha sjekket det før hun gikk til sengs med han. Gjør hun ikke det, så har hun lite å klage på i etterkant.

Det er også et moment.

Men mulighetene for å sjekke er ofte små. Derfor mitt prinsipp. Ønsker vi ikke ta noen sjanser, må vi foreta underskelser. Menn har en tendens til å dekke hverandre, jeg har selv hørt en kompis lyve om en annen mann og si han ikke var gift til en dame som spurte. Det virket.

Så kan du ta moralen i -det-.

:-)

Det er også et moment.

Men mulighetene for å sjekke er ofte små. Derfor mitt prinsipp. Ønsker vi ikke ta noen sjanser, må vi foreta underskelser. Menn har en tendens til å dekke hverandre, jeg har selv hørt en kompis lyve om en annen mann og si han ikke var gift til en dame som spurte. Det virket.

Så kan du ta moralen i -det-.

:-)

Er mulighetene for sjekke små så får hun heller avstå fra sex første gangen og til hun vet noe mer.

Hvis ikke kan hun ikke komme å klage etterpå.

Annonse

Er mulighetene for sjekke små så får hun heller avstå fra sex første gangen og til hun vet noe mer.

Hvis ikke kan hun ikke komme å klage etterpå.

Jeg følger den taktikken. Jeg unngår da skandaler og har flere til gode. Det er mer behagelig å ha noen til gode, selv om ikke alle kan inkasseres senere.

Jeg slipper å se flau vekk hver gang jeg møter dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...