Gå til innhold

Erling Borgens mesterverk,,,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke med evt. andre "krefter" i denne saken. Men jeg så bernander på tv på fredag kveld, og det var ingenting som var feil eller hørtes mistenkelig ut i han redegjørelse for hva, hvorfor etc.

Litt morsomt, iom. at dette ikke akkurat lukter av motstand mot irak-krigen. En håndfull personer her inne hevder jo til stadighet at nrk er kontrollert av kommunister. Hvis det var tilfellet, så ville de vel vist denne dokumentaren, iom. at de røde er motstandere av irak-krigen?

"............................................"

Skrevet

Morsomt at AP-blekka Dagbla skrev akkurat dette.

Man skulle tro de hengte seg på SV og støtta den gamle kommunistjævelen Erling Borgen i sitt krav om å få vist makkverket i NRK. Men Dagbla sliter med opplagstallene (spesielt etter at de gikk ut før valget og anbefalte rødgrønn regjering), så nå har de kanskje lagt om stilen litt.

Vi får håpe TV2 viser filmen, så vi får le oss ihjel over det selvhøytidelige apekatten.

Gjest Morsk
Skrevet

He he..ja, dette var vittig lesning. Tenk å levere norske dasser så de "stakkars" fanatikerne får drite.

Mon tro om litt mer "kritisk" Borgen-journalistik hadde avslørt at Jordan fabrikker hadde levert tannbørstene deres også?

Skrevet

Morsomt at AP-blekka Dagbla skrev akkurat dette.

Man skulle tro de hengte seg på SV og støtta den gamle kommunistjævelen Erling Borgen i sitt krav om å få vist makkverket i NRK. Men Dagbla sliter med opplagstallene (spesielt etter at de gikk ut før valget og anbefalte rødgrønn regjering), så nå har de kanskje lagt om stilen litt.

Vi får håpe TV2 viser filmen, så vi får le oss ihjel over det selvhøytidelige apekatten.

Dagbladet hengte seg på SV de (ref papirutgaven i dag), men ombestemte seg når noen fikk sett filmen.

Hvis TV2 velger å sende, så sier det litt om forskjellen på de to kanalene..

Gjest LucySky
Skrevet

Nå vet jeg ikke med evt. andre "krefter" i denne saken. Men jeg så bernander på tv på fredag kveld, og det var ingenting som var feil eller hørtes mistenkelig ut i han redegjørelse for hva, hvorfor etc.

Litt morsomt, iom. at dette ikke akkurat lukter av motstand mot irak-krigen. En håndfull personer her inne hevder jo til stadighet at nrk er kontrollert av kommunister. Hvis det var tilfellet, så ville de vel vist denne dokumentaren, iom. at de røde er motstandere av irak-krigen?

Erling Borgen har aldri vært kommunist.

Det trekker innleggene dine (om mulig enda lenger) ned at du alltid skal henge merkelapper på folk. Denne var dessuten også feilaktig.

Erling Borgen, dyktig og gravende journalist i over 30 år, har aldri vært lenger over til venstre enn SV. Det er bare for deg og dine like at verden ter seg så unyansert.

Gjest LucySky
Skrevet

Det trekker innleggene dine (om mulig enda lenger) ned at du alltid skal henge merkelapper på folk. Denne var dessuten også feilaktig.

Erling Borgen, dyktig og gravende journalist i over 30 år, har aldri vært lenger over til venstre enn SV. Det er bare for deg og dine like at verden ter seg så unyansert.

Innlegget var rettet til Gripp.

(Selvfølgelig)

Gjest b-bjørn
Skrevet

SV er vel ille nok i denne sammenhengen?:)

Skrevet

Dyktig og gravende? Det er mulig han er gravende, men altså ikke dyktig...hvilket Dagbladets anmeldelse (den satt sikkert svært langt inn) er en indikasjon på.

De fleste av oss har sett Erling Borgen med sin svært spesielle, nærmest skrikende måte å kommentere på...fra mange kanter av verden.

Det som umiddelbart har slått meg er at mannen må være sinnsyk. Det er en slags galskap i øynene og i stemmen som gjør at det hefter noe pitbull-aktiv ved ham.

Det er for øvrig godt mulig at fyren er SV'er..det overrasker ikke. Han har jo som nevnt verden rundt og priset det meste som finnes av totalitære krefter, herunder Saddam...som vi husker.

Skrevet

Samme hvor forblindet man er av de røde ideologier, kan det vel hende at også NRK får materiale som er så pinlig dårlig at man rett og slett ikke kan sende det...selv om det har den ønskede røde vinkling, aldri så mye.

Høyremannen Bernander kan jo også hatt et ord med i laget.

Skrevet

He he..ja, dette var vittig lesning. Tenk å levere norske dasser så de "stakkars" fanatikerne får drite.

Mon tro om litt mer "kritisk" Borgen-journalistik hadde avslørt at Jordan fabrikker hadde levert tannbørstene deres også?

Vi husker godt Borgens innsats i Midt-Østen..og for så vidt ellers i verden.

Påtakelig rabiat i sin fremføring og vanvittig skje i sin fremstilling...alltid til fordel for verdens despoter og tyranner. Stundom var det så ille at man ubevisst satte seg litt lengre unna skjermen, og følge at man burde skysse ungene på rommet under dagsrevyen.

Han ble vel etterhvert parkert og driver nå freelance.

Skrevet

Dyktig og gravende? Det er mulig han er gravende, men altså ikke dyktig...hvilket Dagbladets anmeldelse (den satt sikkert svært langt inn) er en indikasjon på.

De fleste av oss har sett Erling Borgen med sin svært spesielle, nærmest skrikende måte å kommentere på...fra mange kanter av verden.

Det som umiddelbart har slått meg er at mannen må være sinnsyk. Det er en slags galskap i øynene og i stemmen som gjør at det hefter noe pitbull-aktiv ved ham.

Det er for øvrig godt mulig at fyren er SV'er..det overrasker ikke. Han har jo som nevnt verden rundt og priset det meste som finnes av totalitære krefter, herunder Saddam...som vi husker.

Ja - han rister hele ansiktet i forakt...:-)

Skrevet

Er du dum? Hvor i all verden har jeg påstått at erling borgen er kommunist?

".........................................."

Skrevet

Innlegget var rettet til Gripp.

(Selvfølgelig)

Ok - jeg så ikke det før jeg svarte :-)

".........................................."

Gjest Morsk
Skrevet

Vi husker godt Borgens innsats i Midt-Østen..og for så vidt ellers i verden.

Påtakelig rabiat i sin fremføring og vanvittig skje i sin fremstilling...alltid til fordel for verdens despoter og tyranner. Stundom var det så ille at man ubevisst satte seg litt lengre unna skjermen, og følge at man burde skysse ungene på rommet under dagsrevyen.

Han ble vel etterhvert parkert og driver nå freelance.

Sant som det er sagt. har undret meg over at denne fyren ikke har stupt overende av Angina Pectoris eller det som verre er for lenge siden.

Hver gang trynet hans dukker opp på skjermen er jo fyren blåsprengt i trynet av en eller annen indignasjon og svettende som en gris.

Skrevet

Graverende og gravende har han alltid vært, men dyktig - nei, der har vi nok ganske så forskjellig oppfatning.

Han er alt for smalsporet og forutinntatt til å kunne kalles dyktig.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...