Gå til innhold

Jeg ble skikkelig lurt i dag:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få høre nå..... noen fler som ble lurt i dag??

Jeg har ikke blitt lurt på noen år og vært skikkelig kjepphøy pga det:-) Så ringer min sønn på 13 år til meg (han er på et dataparty i helgen og har akkurat påkostet dataen nær 3000 kr!!) han sier følgene: Mamma kan du komme og hente meg, ikke no vits i og bli her lengre, jeg svarer med: jøss er du lei deg for noe?? Så sier han: joa, jeg slo på dataen etter pausen og det kom et smell og røyk, den er kaputt!!!

Da begynner jeg hyling, kjefting osv!!

ordet: KNEGG!! kommer fra tenåringen, hvorpå han krampelatter!!

Joda JEG ble lurt i dag!! :-)

Gjest b-bjørn
Skrevet

Typisk kvinnfolk, kjefte for noe sånt. *hoderisting*

Gjest halloloen
Skrevet

kjefte? er da ikke hannes feil om den skulle bli ødelagt. merkelige folk.

Gjest Hannemora
Skrevet

kjefte? er da ikke hannes feil om den skulle bli ødelagt. merkelige folk.

Hvem er "hanne" ?

Skrevet

Klart det er det. Når du har bladd opp 3 bærumstiere til poden, som han har brukt til å oppgradere pc-en selv, og har gjort en feil som ødelegger hele dritten.

"............................................"

Gjest påskekyllingen
Skrevet

Mødre som hyler og kjefter er noe av det værste jeg vet..!! Voste opp med en slik mor selv og det var et mareritt...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mødre som hyler og kjefter er noe av det værste jeg vet..!! Voste opp med en slik mor selv og det var et mareritt...

He he.. og ut i fra det innlegget her så klarte du og konkludere med at sheba er ei som kjefter dag ut og dag inn??

Skrevet

Ja, etter svaret ditt så er du tydeligvis skada for livet:-)

Neida, der tar du feil, er ikke noen kjeftesmelle, men når jeg akkurat har påkostet den 3000 og poden insisterte på og gjøre dette arbeidet selv så reagerte jeg sånn:-)

Blir aldri du sint da?? hehehe

Skrevet

He he.. og ut i fra det innlegget her så klarte du og konkludere med at sheba er ei som kjefter dag ut og dag inn??

ja:-) jeg kjefter, hyler og skriker i tillegg på DOL hele tiden jeg:-)

må jo ta ut all min innestengte aggresjon på dere og ungene, hehe

Skrevet

jeg er ikke no kvinnfolk! heller ei skikkelig kjerring

:-)

alltid sur og tverr... :-)

Skrevet

Klart det er det. Når du har bladd opp 3 bærumstiere til poden, som han har brukt til å oppgradere pc-en selv, og har gjort en feil som ødelegger hele dritten.

"............................................"

tydeligvis for enkelte her så er 3 lapper bare lommerusk og for all del "aldri" kjeft på ungene! hehe

noen ganger fortjener de en aldri så liten skjennepreken, tror ikke noen blir mentalt skadd for livet av det nei:-)

Skrevet

*Hehe* Kjente moras svake punkt han! :o)

Skrevet

tydeligvis for enkelte her så er 3 lapper bare lommerusk og for all del "aldri" kjeft på ungene! hehe

noen ganger fortjener de en aldri så liten skjennepreken, tror ikke noen blir mentalt skadd for livet av det nei:-)

Ihvertfall en 14-åring :-)

"......................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja:-) jeg kjefter, hyler og skriker i tillegg på DOL hele tiden jeg:-)

må jo ta ut all min innestengte aggresjon på dere og ungene, hehe

Skjønner deg godt! *Sterilisere seg*

Gjest b-bjørn
Skrevet

jeg er ikke no kvinnfolk! heller ei skikkelig kjerring

:-)

alltid sur og tverr... :-)

Javel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...