Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har akkurat tatt en kur i håret som skal ligge over natten. Problemet er at jeg ikke får vasket det ut igjen i morgen tidlig, men senest kl 19 på kvelden. Blir det for lenge å ha kur i håret? Altså hele natten og nesten en hel dag? Hva skjer om den er i for lenge? 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Skal du vandre rundt en hel dag med hårkur i håret? hehe... Det hadde ikke JEG orket iallefall. Fysjameg. Om det er skadelig for håret har jeg ingen ide om.Siden kuren er beregnet å ha i hele natta, så tåler vel håret noen timer ekstra. Det er nesten så jeg mistenker dette til å være et tulleinnlegg... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Skal du vandre rundt en hel dag med hårkur i håret? hehe... Det hadde ikke JEG orket iallefall. Fysjameg. Om det er skadelig for håret har jeg ingen ide om.Siden kuren er beregnet å ha i hele natta, så tåler vel håret noen timer ekstra. Det er nesten så jeg mistenker dette til å være et tulleinnlegg... Eh nei ta det rolig. Så absolutt ingen tulleinnlegg. Poenget var bare at jeg skal bort imorgen tidlig og har ikke mulighet til å vaske håret før jeg kommer tilbake senere på dagen. Jeg har aldri tatt kur over natten før så derfor lurte jeg på eventuelle konsekvenser. 0 Siter
bb71 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Her får du ti minutter ekstra av meg i morgen tidlig, så får du tid til å vaske håret! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Her får du ti minutter ekstra av meg i morgen tidlig, så får du tid til å vaske håret! eh ok. Kan noen FRISØRER her (eller andre som faktisk har peiling) svare meg på om det er noe skadelig for håret å ha en kur i så lang tid? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det er ikke farlig for håret om kuren sitter i for lenge. Det verste som kan skje, er at håret ditt blir litt tungt de første dagene. Ingen fare, med andre ord. Men hvorfor har du ikke anledning til å skylle ut hårkuren i morgen tidlig? Bare litt nysgjerrig, altså. ;o) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Det er ikke farlig for håret om kuren sitter i for lenge. Det verste som kan skje, er at håret ditt blir litt tungt de første dagene. Ingen fare, med andre ord. Men hvorfor har du ikke anledning til å skylle ut hårkuren i morgen tidlig? Bare litt nysgjerrig, altså. ;o) Helt enkelt - jeg skal reise bort for dagen. Og skal dra tidlig om morgenen. Jeg orker ikke å dra meg opp 2 timer tidligere for å vaske håret og vente at det veldig lange håret mitt skal tørke. (nei, for tiden eier jeg ikke en hårtørker *snufs*) Og jeg trenger _noe_ søvn. 0 Siter
sheba Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 skader nok ikke håret, men hvorfor kan du ikke stå opp 10 minutter tidligere? ;-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 skader nok ikke håret, men hvorfor kan du ikke stå opp 10 minutter tidligere? ;-) Fordi jeg har ikke hårtørker og må vente 2 timer minst på at håret mitt skal tørke. 0 Siter
sheba Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Fordi jeg har ikke hårtørker og må vente 2 timer minst på at håret mitt skal tørke. gjør vel ikke noe og reise med vått hår?? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Helt enkelt - jeg skal reise bort for dagen. Og skal dra tidlig om morgenen. Jeg orker ikke å dra meg opp 2 timer tidligere for å vaske håret og vente at det veldig lange håret mitt skal tørke. (nei, for tiden eier jeg ikke en hårtørker *snufs*) Og jeg trenger _noe_ søvn. Men med hårkur i, kommer håret ditt til å se fett ut hele dagen. Er det ikke da bedre å skylle det ut, og gå med vått hår i to timer, enn å gå med hår som ser fett og uvasket ut hele dagen? 0 Siter
sheba Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Helt enkelt - jeg skal reise bort for dagen. Og skal dra tidlig om morgenen. Jeg orker ikke å dra meg opp 2 timer tidligere for å vaske håret og vente at det veldig lange håret mitt skal tørke. (nei, for tiden eier jeg ikke en hårtørker *snufs*) Og jeg trenger _noe_ søvn. du trenger vel ikke to timer til og skylle håret????? 2 minutter kanskje.. men visse personer vil bare lage problemer, å reise med vått hår stopper deg ikke i insjekkingen;-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Men med hårkur i, kommer håret ditt til å se fett ut hele dagen. Er det ikke da bedre å skylle det ut, og gå med vått hår i to timer, enn å gå med hår som ser fett og uvasket ut hele dagen? jo kanskje det. Synes bare det ikke er særlig behagelig å gå rundt med vått hår. Spesielt ettersom håret mitt blir temmelig brusete om det får tørke av seg selv uten at jeg gjør noe med det. Hmm får vel bare sette det i en hale da, så får det tørke seg gjennom dagen. 0 Siter
Gjest Lysets barn Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kanskje ikke et sjakktrekk å velge akkurat dagen før du skal ut ut å reise til å ha en slik kur i håret. Rister på hodet.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 jo kanskje det. Synes bare det ikke er særlig behagelig å gå rundt med vått hår. Spesielt ettersom håret mitt blir temmelig brusete om det får tørke av seg selv uten at jeg gjør noe med det. Hmm får vel bare sette det i en hale da, så får det tørke seg gjennom dagen. Ta med i hårbørste i veska di. He he.. snakk om å lage et stort problem ut av ingenting ;o) 0 Siter
Gjest probbis Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ta med i hårbørste i veska di. He he.. snakk om å lage et stort problem ut av ingenting ;o) Trollene gjør det, vet du. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Trollene gjør det, vet du. Har sett nicket flere ganger, så jeg tror ikke dette er et tulleinnlegg =) 0 Siter
Gjest probbis Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Har sett nicket flere ganger, så jeg tror ikke dette er et tulleinnlegg =) okey 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Om det er ubehagelig å gå med vått hår i to timer, så kan jeg nesten love deg at det ikke vil bli mer behagelig å gå med hårkur hele dagen. Du kommer til å se ut som om du har tidenes feteste hår - men det er sikkert ikke direkte skadelig for håret ditt. 0 Siter
Puzen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det spørs hva slags hårkur det er. Er det en fuktighetskur så risikerer du bare å få fett hår, men en proteinkur må ikke brukes over lengre tid enn anbefalt for håret kan få proteinoverdose og bli spøtt av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.