Gine S Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg har sett på "Borettslaget" på NRK og lurer på om noen vet hvor det er spilt inn? Jeg føler at jeg kjenner meg igjen utenfor husene der, men kan ikke plassere det 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ikke så langt fra Carl Berners plass. tror jeg. Du kan sikkert google det og finne eksakt navn på borettslaget/gata. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Er det ikke i krysset Trondheimsveien - Helgesensgata? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det er i Sarsgate like nedenfor Carl Berners Plass. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kjenner noen som bor der, og de har adresse Trondheimsveien, men det er liksom i et kryss ja, med fler blokker på en måte, så mulig det er forskjellige gatenavn etter hvilken bygning folk bor i? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det ligger i Sarsgate. Borettslaget heter egentlig Engelsborg. 0 Siter
Gine S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Det ligger i Sarsgate. Borettslaget heter egentlig Engelsborg. Takk! 0 Siter
Gine S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Kjenner noen som bor der, og de har adresse Trondheimsveien, men det er liksom i et kryss ja, med fler blokker på en måte, så mulig det er forskjellige gatenavn etter hvilken bygning folk bor i? Høres kjent ut ... Takk! 0 Siter
Gine S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Det er i Sarsgate like nedenfor Carl Berners Plass. Takk! 0 Siter
Gine S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Er det ikke i krysset Trondheimsveien - Helgesensgata? Der har jeg kjentfolk, det var det jeg lurte på ... Takk! 0 Siter
Gine S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Ikke så langt fra Carl Berners plass. tror jeg. Du kan sikkert google det og finne eksakt navn på borettslaget/gata. ... eller jeg kan vente på snille dolere som serverer svaret på et fat ... Thx anyway! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ... eller jeg kan vente på snille dolere som serverer svaret på et fat ... Thx anyway! Hehe - det var vel omtrent derfor jeg ikke gadd å google det for deg. ;-) Men ser jo at du har fått svaret servert rett i fanget av andre her nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.