Gå til innhold

Gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest undrenes
Skrevet

Husk også på at det kan ta tid å få forbrenningen i gang for mange.

Ja, har egentlig ganske høy forbrenning, men er rett og slett lat så gidder ikke trene ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, har egentlig ganske høy forbrenning, men er rett og slett lat så gidder ikke trene ;)

Hvordan vet du at du har ganske høy forbrenning?

Noen år på dårlig kost kan virkelig sette en stopper for en tidligere god forbrenning.

Du spiser i hvert fall feil. Kostholdet er en viktigere faktor en treninga, selv om trening naturligvis har veldig mye for seg, men når du kutter ut søtsaker og likevel ikke går ned i vekt, må du spise feil.

Med mindre du har ødelagt forbrenninga di. Det kan fort skje.

Forsøk å gå for proteinrik føde ca. hver tredje time. Ditt siste måltid spiser du ca 2 timer før du legger deg.

Hvor mye du spiser når du spiser er naturligvis også relevant, men hvor mye du skal spise avhenger av både vekt og aktivitetsnivå.

Gjest undrenes
Skrevet

Hvordan vet du at du har ganske høy forbrenning?

Noen år på dårlig kost kan virkelig sette en stopper for en tidligere god forbrenning.

Du spiser i hvert fall feil. Kostholdet er en viktigere faktor en treninga, selv om trening naturligvis har veldig mye for seg, men når du kutter ut søtsaker og likevel ikke går ned i vekt, må du spise feil.

Med mindre du har ødelagt forbrenninga di. Det kan fort skje.

Forsøk å gå for proteinrik føde ca. hver tredje time. Ditt siste måltid spiser du ca 2 timer før du legger deg.

Hvor mye du spiser når du spiser er naturligvis også relevant, men hvor mye du skal spise avhenger av både vekt og aktivitetsnivå.

Hm nå spør du mange vanskelig spørsmål ;) Har i hvert fall hatt god forbrenning tror jeg da. Har aldri trent, kan spise det jeg vil og har ikke lagt på meg noe. Kanskje ting har forandret seg nå? Det er godt mulig jeg har ødelagt forbrenningen min.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm nå spør du mange vanskelig spørsmål ;) Har i hvert fall hatt god forbrenning tror jeg da. Har aldri trent, kan spise det jeg vil og har ikke lagt på meg noe. Kanskje ting har forandret seg nå? Det er godt mulig jeg har ødelagt forbrenningen min.

Så du er ikke overvektig?

I så fall er det kanskje ikke så rart du ikke går ned noe særlig. Jeg mener... hvis du allerede har en fin vekt skal det godt gjøres å miste den siste resten av underhudsfett uten trening og et svært strikt kosthold.

Gjest undrenes
Skrevet

Så du er ikke overvektig?

I så fall er det kanskje ikke så rart du ikke går ned noe særlig. Jeg mener... hvis du allerede har en fin vekt skal det godt gjøres å miste den siste resten av underhudsfett uten trening og et svært strikt kosthold.

Er ca 160 høy og veier omtrent 60 kg, så har en BMI på 23,4 som skal være normalvekt, men jeg føler meg litt lubben, så prøvde kutte ut alt det som er usunt (i mine øyne da), og håpet bare å kunne gå ned normalt om du skjønner. Vanskelig forklare ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er ca 160 høy og veier omtrent 60 kg, så har en BMI på 23,4 som skal være normalvekt, men jeg føler meg litt lubben, så prøvde kutte ut alt det som er usunt (i mine øyne da), og håpet bare å kunne gå ned normalt om du skjønner. Vanskelig forklare ;)

Hvis du ikke klarer å gjøre noe med kosten din ville jeg tatt meg et noen løpeturer i uka.

Det kommer til å gjøre underverker.

Gjest undrenes
Skrevet

Hvis du ikke klarer å gjøre noe med kosten din ville jeg tatt meg et noen løpeturer i uka.

Det kommer til å gjøre underverker.

Er du HELT sikker på det? For jeg er superlat og tanken på løpe får meg til å ville sove ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du HELT sikker på det? For jeg er superlat og tanken på løpe får meg til å ville sove ;)

Tja, det er jo ikke så mange andre alternativer.

Det beste er en kombinasjon av kost og trening.

Hvis du verken orker å gjøre noe med kostholdet eller treninga, tror jeg du skal si deg fornøyd med dine 160 centimeter og 60 kilo. Høres jo uansett ikke så verst ut. :)

Gjest undrenes
Skrevet

Tja, det er jo ikke så mange andre alternativer.

Det beste er en kombinasjon av kost og trening.

Hvis du verken orker å gjøre noe med kostholdet eller treninga, tror jeg du skal si deg fornøyd med dine 160 centimeter og 60 kilo. Høres jo uansett ikke så verst ut. :)

Tja, vel, to om det. Men takk for råd og tips da, får se om jeg ikke jeg får lettet litt på rumpen ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, vel, to om det. Men takk for råd og tips da, får se om jeg ikke jeg får lettet litt på rumpen ;)

Du kommer til å føle deg mye bedre hvis du letter på den, og ikke minst vil du etter hvert få mindre å lette på. :)

Gjest undrenes
Skrevet

Du kommer til å føle deg mye bedre hvis du letter på den, og ikke minst vil du etter hvert få mindre å lette på. :)

Jepp, sounds like a plan :)

Gjest minnelise
Skrevet

160 cm og 60 kg er jo perfekt. det er jo mine mål det:)

store fine pupper, slanke lår, søte hofter, relativt flat mage, ok 3 cm fett på dem kanskje, det det må til skal en beholde D-cupen, den er iallfall sterk inni, og litt muskler/veltrent på lemmer. Men jeg trener da! Hallo du er sååååå perfekt, i bet.

For du spiser jo sunt også, det gjør ikke jeg.

Legg ut masse bilder på blink så ser du alle komplimentene du får. håhå...

Gjest undrenes
Skrevet

160 cm og 60 kg er jo perfekt. det er jo mine mål det:)

store fine pupper, slanke lår, søte hofter, relativt flat mage, ok 3 cm fett på dem kanskje, det det må til skal en beholde D-cupen, den er iallfall sterk inni, og litt muskler/veltrent på lemmer. Men jeg trener da! Hallo du er sååååå perfekt, i bet.

For du spiser jo sunt også, det gjør ikke jeg.

Legg ut masse bilder på blink så ser du alle komplimentene du får. håhå...

Ja, jeg får gå på blink, for det er der jeg vil ha alle komplimenter fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...