Gå til innhold

Hva er grunnen til at folk har hemmelig telefonnummer?

Anbefalte innlegg

Gjest Elvira76
Skrevet

Har en god veninne som har hemmelig telefonnummer.selv om jeg har kjent henne i over 5 år, har jeg aldri fått vite nummeret av henne, så jeg ringer henne alltid på mobilen.

Men jeg bare lurer på hvorfor folk har det?. Kan jo forestille meg at man har det hvis man er på flukt i fra eksen, lever på hemmelig identitet eller noe sånt. Men det er ikke noe sånt her.

Hva kan det være?. Har dere hemmelig telefonnummer?. Og gir dere bort nummeret til venner?

Gjest ikke signatur
Skrevet

Det kan være fordi noen har ringt og plaget? Jeg hadde lenge en person som ringte og ikke sa noe i telefonen. Jeg hørte kun pusting. Noen ganger sa han forresten noen veldig ekle ting, men det hadde jeg glemt ut (helt til nå). :(

Skrevet

Tja - det holder å være lokalpolitiker som fulle folk gjerne vil fortelle noe - -i fylla - om natta og sånn.

Skrevet

Vår lokale tannlege hadde hemmelig nummer noen år. Jeg tror det kom av at han ikke ville være gratis tannlegevakt 24 timer i døgnet 365 dager i året. Dessuten var han en markert lokalpolitiker. Nå som han er pensjonist, finner jeg han i telefonkatalogen.

Det er rart at du som god venninne ikke har fått oppgitt nummeret da.

Skrevet

Ei venninne har hemmelig nr hjemme fordi faren jobber på psykiatrisk sykehus

Skrevet

Jeg har hemmelig nr fordi det var så lett for folk å finne nr mitt i tlf katalogen. Jeg var ofte plaget med folk som ringte eller sendte mld til alle døgnets tider. Folk jeg ikke kjente, men som hadde sett meg og funnet ut hva jeg heter.

Og det begynte å bli litt plagsomt når den ene etter den andre gjorde dette. Var ikke noe engangstilfelle..

Så..derfor hemmelig nr her!

Gjest Elvira76
Skrevet

Jeg har hemmelig nr fordi det var så lett for folk å finne nr mitt i tlf katalogen. Jeg var ofte plaget med folk som ringte eller sendte mld til alle døgnets tider. Folk jeg ikke kjente, men som hadde sett meg og funnet ut hva jeg heter.

Og det begynte å bli litt plagsomt når den ene etter den andre gjorde dette. Var ikke noe engangstilfelle..

hvis ikke, hva er så grunnen til det?

Skrevet

hvis ikke, hva er så grunnen til det?

Jo self..vennene mine får nr mitt!

Men kanskje hun ikke liker at folk ringer henne hjem? jeg har ikke hustlf..jeg vil ha det valget at jeg kan legge mobilen på lydløs langt inni skapet når jeg vil det;)

kanskje hun har en god grunn for å ha hemmelig nr..og er redd om venner får det, så sprer det seg fort, og folk har lettere å få tak i det?

Skrevet

Er du kjendis eller? ;-)

Skrevet

Er du kjendis eller? ;-)

Hehe..nå kan du lure ja;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...