Gå til innhold

Bare et lite innspill her...

Anbefalte innlegg

Sitter og leser en leserspalte i lørdagens VG, hvor ei dame forteller om en ekkel episode fra en gang hun stod i en trang kø, og det var en mann bak henne som pressa sin erigerte penis mot rompa hennes.

Jeg har opplevd akkurat det motsatte:-) For mange år siden, må ha vært i -85 eller -86, jeg var 18-19 år og var på rockekonsert i Skedsmohallen. Mener det var Mannfred Mann som spelte. Men nok om det. Jeg hadde selvfølgelig tilkjempa meg plass helt foran, for å få skikkelig nærkontakt. Da kommer det ei fager lys lita snelle, kanskje litt yngre enn meg, og spør så vakkert om ikke hun kan få stå foran meg, for å se bedre, siden hun var såpass lita. Nå har jeg alltid vært svak for fagre damer, og egentlig var det jo heller ikke noe problem, for jeg så jo lett over henne. Så jeg sier, ja, helt greit, bare stå her du. Hun viste seg å være riktig så hyggelig, fra Karihaugen kan jeg huske, og etterhvert som konserten begynte tok jeg på meg den ridderlige rollen å beskytte henne når folkemassen virkelige begynte å gynge på seg. De som har stått helt foran på rockekonsert veit at det kan være _veldig_ trangt, veldig mye trengsel, og det er ikke lett å stå imot når folkehavet beveger seg. Ikke engang for meg, men jeg klarer det;-) Men nok om det. For, under et av konsertens mer rolige øyeblikk, det er da det skjer. Hun presser rompa si litt ekstra mot min til da halvslappe penis, og gnir nesten umerkelig på den, til den blir erigert og stor. Jeg står med halvåpen munn og tror ikke helt på hva som skjer, og veit ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Til slutt erkjenner jeg bare at det skjer, og at det er ganske åreit:-) Uten å la meg merke med det. Og hun lot som ingentng også.

Hadde hun glede av det? Det trur jeg helt sikkert. Hadde jeg glede av det? Jepp:-) Skjedde det noe mer? Nei... Dessverre. Jeg var som sagt ung, og i tillegg både sjenert og uerfaren. Så jeg noe mer til henne? Nei. Men det er et morsomt og hyggelig minne:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225209-bare-et-lite-innspill-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte en sånn gnikkehistorie her forleden jeg også.

Som deg kom jeg fra det uten sjelelige skader, og med et artig minne.

Skal vi konkludere med at jenter tåler mindre enn oss?

De tåler mindre. Og enkelte eksemplarer er direkte utakknemlige.

Jeg fortalte en sånn gnikkehistorie her forleden jeg også.

Som deg kom jeg fra det uten sjelelige skader, og med et artig minne.

Skal vi konkludere med at jenter tåler mindre enn oss?

Ehrm! hva behager? kaller du oss prippne nå da??

hehe kommer jo litt an på situasjon og om man liker gubben/prinsen som "gnikker" da:-)

"gubben" liker man ikke i det hele tatt! :-) forskjell på folk vet du:-)

Annonse

ShitDiddelyDo

hehe kommer jo litt an på situasjon og om man liker gubben/prinsen som "gnikker" da:-)

Neida, dere er sikkert ikke så pripne, men både jeg og musikeren har åpenbart opplevd kvinnfolk som presser seg på oss. Selv forsøkte jeg til og med til en viss grad å komme unna.

Men siden vi har opplevd det kan du banne på at det er mange andre også som har opplevd det.

Likevel er det kun jenter du hører klage?

Det er litt rart.

Det var jo søtt nok...menneh..lever du i sølibat for tiden siden du henfaller til mimring om tyve år gamle ereksjoner? Eller kanskje rett og slett ereksjonssvikt?

Det var jo søtt nok...menneh..lever du i sølibat for tiden siden du henfaller til mimring om tyve år gamle ereksjoner? Eller kanskje rett og slett ereksjonssvikt?

Nei du, her er det ikke mye ereksjonssvikt! Her er det nok at vinden blåser:-D

Men det skal vel innrømmes at de er dårlig med aksjon for tida... Jeg innbilte meg faktisk at det var det innlegget i den spalten som fikk meg til å tenke på denne episoden, men nå blei jeg i tvil... Er det underbevisstheten som kødder med meg? Er det det at det er blitt for lite feiing?

Ille.

Meg og SDD ville du garantert likt! Vi er to karer som det er umulig å ikke like:-)

Ikke at jeg ville gnikka da... Har da manerer. Foretrekker å bli gnikket:-)

Hvordan bøyer en det ordet, forresten? gnikker - gnakket - gnukket?

Neida, dere er sikkert ikke så pripne, men både jeg og musikeren har åpenbart opplevd kvinnfolk som presser seg på oss. Selv forsøkte jeg til og med til en viss grad å komme unna.

Men siden vi har opplevd det kan du banne på at det er mange andre også som har opplevd det.

Det er litt rart.

Jeg prøvde ikke å komme meg unna. Sant å si var det ikke mulig heller. Vi stod som sild i tønne. Egentlig, når jeg ser sånn på det, så vil jeg faktisk påstå at jeg blei tvangsgnikket. Nå blei plutselig denne episoden enda bedre:-)

Hun sheba ville selvfølgelig ikke klagd hvis det var en av vårt kaliber som gnikket.

Meg og SDD ville du garantert likt! Vi er to karer som det er umulig å ikke like:-)

Ikke at jeg ville gnikka da... Har da manerer. Foretrekker å bli gnikket:-)

Hvordan bøyer en det ordet, forresten? gnikker - gnakket - gnukket?

hahahaha jøss for en gramatikk!

men forøvrig må jeg si at gnikking ikke er mitt området, ble bare litt fornærmet av formuleringen;-) hehe

Det er litt rart.

ja, jenter pleier å skrike og hyle høyest, men det er kjerringer, ikke Damer;-)

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg prøvde ikke å komme meg unna. Sant å si var det ikke mulig heller. Vi stod som sild i tønne. Egentlig, når jeg ser sånn på det, så vil jeg faktisk påstå at jeg blei tvangsgnikket. Nå blei plutselig denne episoden enda bedre:-)

Hun sheba ville selvfølgelig ikke klagd hvis det var en av vårt kaliber som gnikket.

Det ville hun definitivt ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...