sheba Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Å gnukke noen? Minner meg litt om å være en gnurebukk:-) -Slutt å gnukke, din gnurebukk! Ser du? Enig? :-) gnukke gnukken mener du?? huffda, for avansert for meg:-) hehehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Meg og SDD ville du garantert likt! Vi er to karer som det er umulig å ikke like:-) Ikke at jeg ville gnikka da... Har da manerer. Foretrekker å bli gnikket:-) Hvordan bøyer en det ordet, forresten? gnikker - gnakket - gnukket? Å gnikke - gnikker - gnakk - har gnukket. Enkelt og greit. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Å gnikke - gnikker - gnakk - har gnukket. Enkelt og greit. ) *skrattflirer* Det må være det rareste ordet jeg noen gang har sett bøyd! "Han gnakk seg mot meg" *hoho* 0 Siter
barebra Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Var også på den konserten. Ingen som gnikket på meg.... 0 Siter
musikeren Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Å gnikke - gnikker - gnakk - har gnukket. Enkelt og greit. ) Jeg holder fast på gnakket;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Var også på den konserten. Ingen som gnikket på meg.... Var du? Jøss. Verden er liten av og til:-) Synd du ikke ble gnakket, da;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 *skrattflirer* Det må være det rareste ordet jeg noen gang har sett bøyd! "Han gnakk seg mot meg" *hoho* Neida. "Han gnakket seg mot meg." Sånn skal det være:-) 0 Siter
gærning Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Neida. "Han gnakket seg mot meg." Sånn skal det være:-) lekker bøyning, det der. jeg gnikker - jeg gnukket - jeg skal/vil:-) gnukke.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Neida. "Han gnakket seg mot meg." Sånn skal det være:-) Hadde jeg ikke visst bakgrunnen, hadde jeg ikke skjønt bæra *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.