Gå til innhold

Billig mobil - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var stilig ja!

Er det den du har?

Er det god lagringsplass i den, så jeg får lagret meldinger uten å ha de i innboksen? Dessuten hadde det vært ok å kunne se sendte meldinger også. Det har jeg heller ikke nå...

Ble litt klønete skrevet, men jeg mente at jeg vil ha en bra mobiltelefon men kjøpe den gjennom et sted (evt. på nettet) hvor de er billigere enn andre steder.

Tenker litt i kryss idag. ;-P

Søk på sorten telefon på kelkoo.no, så ser du hvor du får den rimeligst hen :)

Annonse

Mary Poppins

Den var stilig ja!

Er det den du har?

Er det god lagringsplass i den, så jeg får lagret meldinger uten å ha de i innboksen? Dessuten hadde det vært ok å kunne se sendte meldinger også. Det har jeg heller ikke nå...

Hehe du stiller de samme spørsmplene som meg da jeg skulle kjøpe mobil. Det er god lagringsplass ja, og den lagrer automatisk sendte meldinger. Det er et must for meg for det hender jeg går litt løpsk med meldinger kl 3 på en lørsdagsnatt og da er det greit å kunne sjekke hva det er jeg har sendt dagen etter ;)

Dessuten er designet kjempe stilig. Den finnes i svart og hvitt også men den er ikke så kul synes jeg.

Hehe du stiller de samme spørsmplene som meg da jeg skulle kjøpe mobil. Det er god lagringsplass ja, og den lagrer automatisk sendte meldinger. Det er et must for meg for det hender jeg går litt løpsk med meldinger kl 3 på en lørsdagsnatt og da er det greit å kunne sjekke hva det er jeg har sendt dagen etter ;)

Dessuten er designet kjempe stilig. Den finnes i svart og hvitt også men den er ikke så kul synes jeg.

hehe så du hadde samme krav som meg altså. ;-)

"Det er et must for meg for det hender jeg går litt løpsk med meldinger kl 3 på en lørsdagsnatt og da er det greit å kunne sjekke hva det er jeg har sendt dagen etter ;)"

*kremt* nettopp...det der er ganske essensielt ;-P

Det blir kanskje en av de to. Har ikke noe imot Siemens jeg, kjenner en som har det og han er kjempefornøyd. Det er masse funksjoner på den, lagringsplass og alle mulige greier.

Må høre hva han og sier før jeg bestiller. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...