Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne problemstilling

Anbefalte innlegg

Gjest angrende macpettersen
Skrevet

Nå trenger jeg hjelp! Er fyllesjuk og hodet fungerer sånn passe, og så viser det seg at problestillinga til samfunnsfagoppgaven vår(høgskolenivå)skal være klar til i morgen. Jeg trodde jeg hadde en uke til på meg, uff. Det eneste jeg har kommet frem til er at jeg vil skrive om menneskerettighetene, ellers er jeg blank. Ingen gode idéer kommer ramlende av seg selv i dag.

Er det noen som kan hjelpe meg å komme i gang med forslag til aktuelle problemstillinger eller interessante vinklinger? I så fall er jeg evig takknemlig!

Hvis noen har en god kur mot fyllesjuke tar jeg gjerne imot det også...

Gjest vioola
Skrevet

spise bananer , drikke sånne energidrinker. Gjerne cola og salt mat. Forøvrig anbefales det å ikke gjøre skolearbeid dagen derpå ; )

men må man så må man

Skrevet

Kanskje du kunne fått noen tips om du går inn på Amnesty sine sider:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...