Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppvaskmaskin er en glimrende oppfinnelse. :o) Blir like rene på 65 grader i oppvaskmaskina som i kokende kjele på ovnen. Skylte alltid smokkene og ringene godt i kaldtvann fra springen etterpå og satte alt til tørk på benken, under et rent kjøkkenhåndkle.

Oppvaskmaskin er en glimrende oppfinnelse. :o) Blir like rene på 65 grader i oppvaskmaskina som i kokende kjele på ovnen. Skylte alltid smokkene og ringene godt i kaldtvann fra springen etterpå og satte alt til tørk på benken, under et rent kjøkkenhåndkle.

Aha!! Så det er mulig, ja.

Takk for tipset!

Jeg var litt usikker på hvor lenge de evt tålte å ligge i kokende vann. Tror jeg går for den metoden i begynnelsen.

Takk for svar! Skal begynne å pakke ut og vaske utstyr og klær jeg har kjøpt.

Det er en koselig jobb du har foran deg.

Husk på at hvis du har kjøpt narresmokker så må du klemme ut vann etter at de er kokt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...