Gå til innhold

Neste Newton blir intressant - naturgass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal handle om promp.

Et helt program om promp.

Jeg gleder meg.....

Til å slå av.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• jubalong70

9

• cecily

8

• KaVa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg skal love deg at mine unger kommer til å sitte klistra til skjermen!! :-)

Skrevet

Jeg skal love deg at mine unger kommer til å sitte klistra til skjermen!! :-)

Damer promper ikke.

Gjest togli
Skrevet

Damer promper ikke.

Nei, men de liker gutter - og de promper ;-)

Gjest methea
Skrevet

8-åringen i huset elsker Newton. Ikke noe for voksne mao..

Gjest printa
Skrevet

Newton er et fengende program for barn, med eller uten naturgass som tema.

Skrevet

Spennende! Og i dag var det om fisk og stjernetegn. Jeg syns Newton er morsomt:)

Skrevet

Jeg visste ikke at Newton tok opp hår på tissen og sånt. Likte nok programmet bedre uten det innslaget jeg så i dag.

Gjest togli
Skrevet

Jeg visste ikke at Newton tok opp hår på tissen og sånt. Likte nok programmet bedre uten det innslaget jeg så i dag.

Jeg så ikke hele programmet, så jeg ble litt forfjamsa når åtteåringen min lurte på hva "våte drømmer" var for noe... Hun fortalte at de hadde brukt det uttrykket på Newton idag. Jeg rodde meg unna og sa jeg ikke visste helt eksakt hva det betydde :-/

Skrevet

Jeg så ikke hele programmet, så jeg ble litt forfjamsa når åtteåringen min lurte på hva "våte drømmer" var for noe... Hun fortalte at de hadde brukt det uttrykket på Newton idag. Jeg rodde meg unna og sa jeg ikke visste helt eksakt hva det betydde :-/

Ja, hva skal nå slikt inn i Newton å gjøre? Jeg ble rent skuffa jeg.

Gjest togli
Skrevet

Det kan du godt si.. Ungene mine (5 og 8) løp etterpå rundt og tulla med at de hadde fått hår på tissen og mensen. Jaja...

Skrevet

Det kan du godt si.. Ungene mine (5 og 8) løp etterpå rundt og tulla med at de hadde fått hår på tissen og mensen. Jaja...

Jeg satte personlig nesten en peanøtt i halsen da det dukket opp en rar fyr som sang en sang som handlet om hår på tissen.

Og jeg som trodde at Newton handlet om vitenskap presentert på barn premisser, ikke kropp og sånt. Det har vi Trond Viggo Torgersen til for.

Gjest togli
Skrevet

Jeg satte personlig nesten en peanøtt i halsen da det dukket opp en rar fyr som sang en sang som handlet om hår på tissen.

Og jeg som trodde at Newton handlet om vitenskap presentert på barn premisser, ikke kropp og sånt. Det har vi Trond Viggo Torgersen til for.

Søren og, nå angrer jeg på at jeg ikke så hele programmet. Litt greit å vite hva man skal svare når spørsmålene kommer. Her en dag spurte åtteåringen hva oralsex betydde *gulp*

Skrevet

Søren og, nå angrer jeg på at jeg ikke så hele programmet. Litt greit å vite hva man skal svare når spørsmålene kommer. Her en dag spurte åtteåringen hva oralsex betydde *gulp*

Newton?

Gjest togli
Skrevet

Newton?

Nei, det var gudskjelov ikke på Newton hun fikk med seg det ordet!! Jeg bare nevnte det for å vise hvor nysgjerrig frøkna er ;-)

Skrevet

Hår på tissen?

Et delikat emne. Følsomt, men banalt. Noen har for mye hår, andre har for lite og andre på feil sted.

Hair or not hair, and where, that's the question.

:-)

Skrevet

Du er kanskje ikke helt i målgruppen for programmet heller!

Mine jenter som er 5 og 6 gleder seg stort!!!

Skrevet

"Newton - gir deg svaret på det du ikke engang visste at du lurte på!" (Sakset fra nrk.no)

Jeg synes puberteten er et helt naturlig tema i et program som Newton.

Vi så på, og jeg syntes det var behandlet på en helt grei måte. Flott for de som nærmer seg puberteten.

Skrevet

"Newton - gir deg svaret på det du ikke engang visste at du lurte på!" (Sakset fra nrk.no)

Jeg synes puberteten er et helt naturlig tema i et program som Newton.

Vi så på, og jeg syntes det var behandlet på en helt grei måte. Flott for de som nærmer seg puberteten.

Nei, jeg syntes det var malplassert og jeg likte det ikke. Må alt handle om kropp, sex og utvikling? Her var et flott program for nysgjerrige barn og unge tenåringer, og så stapper de inn dette.

Nei, var bedre før, ja!

Skrevet

Nei, jeg syntes det var malplassert og jeg likte det ikke. Må alt handle om kropp, sex og utvikling? Her var et flott program for nysgjerrige barn og unge tenåringer, og så stapper de inn dette.

Nei, var bedre før, ja!

Kan ikke si jeg synes Newton har så mye om kropp, sex og utvikling. Men at det er noe som hører med i et slikt programkonsept synes jeg er helt naturlig.

Unger og ungdommer er nysgjerrige på mer enn fisker og stjernetegn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...