keinstein Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det skal handle om promp. Et helt program om promp. Jeg gleder meg..... Til å slå av. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg skal love deg at mine unger kommer til å sitte klistra til skjermen!! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Jeg skal love deg at mine unger kommer til å sitte klistra til skjermen!! :-) Damer promper ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Damer promper ikke. Nei, men de liker gutter - og de promper ;-) 0 Siter
Gjest methea Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 8-åringen i huset elsker Newton. Ikke noe for voksne mao.. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Newton er et fengende program for barn, med eller uten naturgass som tema. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Spennende! Og i dag var det om fisk og stjernetegn. Jeg syns Newton er morsomt:) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg visste ikke at Newton tok opp hår på tissen og sånt. Likte nok programmet bedre uten det innslaget jeg så i dag. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg visste ikke at Newton tok opp hår på tissen og sånt. Likte nok programmet bedre uten det innslaget jeg så i dag. Jeg så ikke hele programmet, så jeg ble litt forfjamsa når åtteåringen min lurte på hva "våte drømmer" var for noe... Hun fortalte at de hadde brukt det uttrykket på Newton idag. Jeg rodde meg unna og sa jeg ikke visste helt eksakt hva det betydde :-/ 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg så ikke hele programmet, så jeg ble litt forfjamsa når åtteåringen min lurte på hva "våte drømmer" var for noe... Hun fortalte at de hadde brukt det uttrykket på Newton idag. Jeg rodde meg unna og sa jeg ikke visste helt eksakt hva det betydde :-/ Ja, hva skal nå slikt inn i Newton å gjøre? Jeg ble rent skuffa jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ja, hva skal nå slikt inn i Newton å gjøre? Jeg ble rent skuffa jeg. Det kan du godt si.. Ungene mine (5 og 8) løp etterpå rundt og tulla med at de hadde fått hår på tissen og mensen. Jaja... 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det kan du godt si.. Ungene mine (5 og 8) løp etterpå rundt og tulla med at de hadde fått hår på tissen og mensen. Jaja... Jeg satte personlig nesten en peanøtt i halsen da det dukket opp en rar fyr som sang en sang som handlet om hår på tissen. Og jeg som trodde at Newton handlet om vitenskap presentert på barn premisser, ikke kropp og sånt. Det har vi Trond Viggo Torgersen til for. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg satte personlig nesten en peanøtt i halsen da det dukket opp en rar fyr som sang en sang som handlet om hår på tissen. Og jeg som trodde at Newton handlet om vitenskap presentert på barn premisser, ikke kropp og sånt. Det har vi Trond Viggo Torgersen til for. Søren og, nå angrer jeg på at jeg ikke så hele programmet. Litt greit å vite hva man skal svare når spørsmålene kommer. Her en dag spurte åtteåringen hva oralsex betydde *gulp* 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Søren og, nå angrer jeg på at jeg ikke så hele programmet. Litt greit å vite hva man skal svare når spørsmålene kommer. Her en dag spurte åtteåringen hva oralsex betydde *gulp* Newton? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Newton? Nei, det var gudskjelov ikke på Newton hun fikk med seg det ordet!! Jeg bare nevnte det for å vise hvor nysgjerrig frøkna er ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Jeg visste ikke at Newton tok opp hår på tissen og sånt. Likte nok programmet bedre uten det innslaget jeg så i dag. Hår på tissen? Et delikat emne. Følsomt, men banalt. Noen har for mye hår, andre har for lite og andre på feil sted. Hair or not hair, and where, that's the question. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du er kanskje ikke helt i målgruppen for programmet heller! Mine jenter som er 5 og 6 gleder seg stort!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, hva skal nå slikt inn i Newton å gjøre? Jeg ble rent skuffa jeg. "Newton - gir deg svaret på det du ikke engang visste at du lurte på!" (Sakset fra nrk.no) Jeg synes puberteten er et helt naturlig tema i et program som Newton. Vi så på, og jeg syntes det var behandlet på en helt grei måte. Flott for de som nærmer seg puberteten. 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "Newton - gir deg svaret på det du ikke engang visste at du lurte på!" (Sakset fra nrk.no) Jeg synes puberteten er et helt naturlig tema i et program som Newton. Vi så på, og jeg syntes det var behandlet på en helt grei måte. Flott for de som nærmer seg puberteten. Nei, jeg syntes det var malplassert og jeg likte det ikke. Må alt handle om kropp, sex og utvikling? Her var et flott program for nysgjerrige barn og unge tenåringer, og så stapper de inn dette. Nei, var bedre før, ja! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, jeg syntes det var malplassert og jeg likte det ikke. Må alt handle om kropp, sex og utvikling? Her var et flott program for nysgjerrige barn og unge tenåringer, og så stapper de inn dette. Nei, var bedre før, ja! Kan ikke si jeg synes Newton har så mye om kropp, sex og utvikling. Men at det er noe som hører med i et slikt programkonsept synes jeg er helt naturlig. Unger og ungdommer er nysgjerrige på mer enn fisker og stjernetegn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.