Mary Poppins Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Har dere vært på noen form for teambuiling før? Isåfall hva gikk det ut på og hva slags aktiviteter gjorde dere? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ja, har vært på flere teambuilding opp i gjennom tidene. Det er ofte en teoretisk del først om hvordan ting bør fungere sammen. Forsøke å se hva de forskjellige deltagerne er flinkest til og fordele oppgaver etter det. Rett og slett få frem det beste i hver enkelt og la de jobbe med det de er flinkest til. Det er ofte en praktisk oppgave også som skal løses og da må man tenke på hva man har lært og bruke deltagerne til det de er flinkest til. Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-)) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Ja, har vært på flere teambuilding opp i gjennom tidene. Det er ofte en teoretisk del først om hvordan ting bør fungere sammen. Forsøke å se hva de forskjellige deltagerne er flinkest til og fordele oppgaver etter det. Rett og slett få frem det beste i hver enkelt og la de jobbe med det de er flinkest til. Det er ofte en praktisk oppgave også som skal løses og da må man tenke på hva man har lært og bruke deltagerne til det de er flinkest til. Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-)) "Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))" Hehe ja det tror jeg hadde blitt et jævla bra team!!! Like bra team som det vi er om nettene kanskje? 0 Siter
mrxx Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))" Hehe ja det tror jeg hadde blitt et jævla bra team!!! Like bra team som det vi er om nettene kanskje? Ja helt klart:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.