Gå til innhold

Teambuiling

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Har dere vært på noen form for teambuiling før? Isåfall hva gikk det ut på og hva slags aktiviteter gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har vært på flere teambuilding opp i gjennom tidene.

Det er ofte en teoretisk del først om hvordan ting bør fungere sammen. Forsøke å se hva de forskjellige deltagerne er flinkest til og fordele oppgaver etter det. Rett og slett få frem det beste i hver enkelt og la de jobbe med det de er flinkest til.

Det er ofte en praktisk oppgave også som skal løses og da må man tenke på hva man har lært og bruke deltagerne til det de er flinkest til.

Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))

Mary Poppins
Skrevet

Ja, har vært på flere teambuilding opp i gjennom tidene.

Det er ofte en teoretisk del først om hvordan ting bør fungere sammen. Forsøke å se hva de forskjellige deltagerne er flinkest til og fordele oppgaver etter det. Rett og slett få frem det beste i hver enkelt og la de jobbe med det de er flinkest til.

Det er ofte en praktisk oppgave også som skal løses og da må man tenke på hva man har lært og bruke deltagerne til det de er flinkest til.

Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))

"Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))"

Hehe ja det tror jeg hadde blitt et jævla bra team!!! Like bra team som det vi er om nettene kanskje? ;)

Skrevet

"Du og jeg kunne ha blitt et bra team, du kan noe jeg ikke kan og omvendt. Det kunne vi ha utnyttet til å bli noe svært bra:-))"

Hehe ja det tror jeg hadde blitt et jævla bra team!!! Like bra team som det vi er om nettene kanskje? ;)

Ja helt klart:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...