Aisha1365380364 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nei, jeg er ingen ungdomsskoleelev, men en voksen (?) student med barn. En skulle tro at jeg derfor var strukturert og planla mine dager nøye, men nei. Denne oppgaven krever ca tre arbeidsdager vil jeg tro, og vi fikk den utdelt for to uker siden. I morgen skal den leveres, og først nå har jeg fått ånden over meg. Jeg har skrevet en del fra før, men det har gått smått og tregt, og først nå føler jeg at det er flyt i det jeg skriver. Huff 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det betyr bare at du jobber best under press. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Noen av oss er sånn. Selv jobber jeg alltid best når jeg har tidspress på meg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det betyr bare at du jobber best under press. Jepp jeg er likedan. Hadde 2 mnd på en svær oppgave på mange sider. Jeg niskrev de siste 3 dagene. Og klarte meg kjempefint. Alltid vært sånn, jobber rett og slett under press. 0 Siter
org Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Å, akkurat sånn er jeg også. Og gang på gang lover jeg meg selv på tro og ære at denne gangen skal jeg jammen meg være strukturert. Jommen sa jeg smør. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Vet ikke om det er en trøst, men sånn var jeg før.....men ikke lenger. Nå trenger jeg å ha god tid og bli ferdig i god tid innen fristen. Jeg er godt voksen, og dette er noe som forandret seg med årene;) 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sånn gjør jeg og. Drikker kaffe (til jeg begynner å skjelve) og sitter oppe hele natta før innlevering, og går på skolen og leverer i zombietilstand og går hjem og legger meg etterpå 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Sånn gjør jeg og. Drikker kaffe (til jeg begynner å skjelve) og sitter oppe hele natta før innlevering, og går på skolen og leverer i zombietilstand og går hjem og legger meg etterpå Hehe, akkurat slik her i gården også. På en eller annen merkelig måte koser jeg meg litt med tidspresset!? Vet det høres helt sykt ut. Nå sitter jeg her og halvsover, har nettopp levert. Herlig 0 Siter
Gjest liede Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sånn gjør jeg og. Drikker kaffe (til jeg begynner å skjelve) og sitter oppe hele natta før innlevering, og går på skolen og leverer i zombietilstand og går hjem og legger meg etterpå hehe. finnes det en annen måte å gjøre det på? 0 Siter
Babette Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er mange som jobber best under press, og opplever samme skjerping dagen før innlevering som under en eksamen. Selv er jeg avhengig av å kunne sove på formuleringene, og ha tid til å korrigere før innlevering. Med andre pleier jeg aldri å starte i siste liten. Men jeg vet mange som er som deg. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er litt sånn selv, jeg blir skjerpet under press. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.