Gå til innhold

Hvor mange her på forumet er skilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg leser endel innlegg hvor folk enten er nettopp skilt eller skilt og nå i et nytt forhold.

Så bare lurte, er det mange her som er skilt 1 eller flere ganger? Og som nå lever i nye forhold?

Meg selv er gift.

Skrevet

Jeg skulle vel strengt tatt ikke svare her, men er nå iallefall skilt og single på tredje året.

Og det har jeg tenkt å fortsette med :o)

Gjest stoltjeg
Skrevet

Jeg er gift og har vært det i 6 år. Nå er vi 32 og 33 år gamle. Vi har vært sammen fra vi var 19 og 20 år gamle.

Tror dette vil vare livet ut! :-)

Skrevet

Jeg er skilt og på vei inn i et seriøst forhold, etter et par mindre seriøse forhold:-)

skilt siden 7 år tilbake:-)

Skrevet

Jeg er skilt og har vært det i 20 år. Har hatt et samboerforhold etterpå da og det er også slutt.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har vært skilt i ca. fem år etter langt ekteskap. Har hatt noen kortere forhold, men ingenting i øyeblikket;) Har ikke tid for noe seriøst, og stortrives med å ha det slik jeg har det nå;)

Skrevet

Jeg er "lykkelig" skilt (for ca 7 år siden), og nå nye "lykkelig" samboer på 5. året:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...