Hatsumomo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Synes jeg leser endel innlegg hvor folk enten er nettopp skilt eller skilt og nå i et nytt forhold. Så bare lurte, er det mange her som er skilt 1 eller flere ganger? Og som nå lever i nye forhold? Meg selv er gift. 0 Siter
muriel Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg skulle vel strengt tatt ikke svare her, men er nå iallefall skilt og single på tredje året. Og det har jeg tenkt å fortsette med ) 0 Siter
Gjest stoltjeg Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er gift og har vært det i 6 år. Nå er vi 32 og 33 år gamle. Vi har vært sammen fra vi var 19 og 20 år gamle. Tror dette vil vare livet ut! :-) 0 Siter
sheba Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er skilt og på vei inn i et seriøst forhold, etter et par mindre seriøse forhold:-) skilt siden 7 år tilbake:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er skilt og har vært det i 20 år. Har hatt et samboerforhold etterpå da og det er også slutt. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg har vært skilt i ca. fem år etter langt ekteskap. Har hatt noen kortere forhold, men ingenting i øyeblikket;) Har ikke tid for noe seriøst, og stortrives med å ha det slik jeg har det nå 0 Siter
Goliath Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er "lykkelig" skilt (for ca 7 år siden), og nå nye "lykkelig" samboer på 5. året:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.