Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hadde du hatt problem med å involere deg med en mann som er gynekolog? Har datet en veldig kjekk mann som er snill og god på alle måter. Men et par venninner har reagert på at jeg vil date en gynekolog. Men jeg mener at det er jo yrket hans. Skulle det påvirke ham på noen måte i privatlivet liksom?? Det bremser ikke meg på noen måte, men vil bare høre hva folk tenker om det:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde bare tenkt: "Wohoo, gratis GU!" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nei, det er da bare fordeler med det! Slipper å grue seg til en skal til GU og sånt ;-) Jeg innbiller meg også at en som er utdannet GU er en myk machomann, noe som er veldig positivt :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Så lenge ikke DU har et problem med hva han har som yrke, så er det jo ingen ting som hindrer dere i å bli sammen. Hvorfor skal venninners mening bety noe i en slik sak? 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tja.... det er jo personen en faller for, ikke yrket. Selv om jeg ikke ville hatt det yrkesvalget hos mannen min på førsteplass, må innrømme. 0 Siter
muriel Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hadde ikke vært noe problem. Men (tydeligvis i motsetning til hva de andre jentene her mener) så hadde det ikke blitt noen gratis GU, nei. Jeg vil ikke ha venner eller kjente til å eksaminere noen av hulrommene i kroppen min, takk! Venninna mi er tannlege, og jeg kniper aldri kjeften så godt igjen som når hun er i nærheten. Selv om hun er dyktig i jobben sin ;-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tja.... det er jo personen en faller for, ikke yrket. Selv om jeg ikke ville hatt det yrkesvalget hos mannen min på førsteplass, må innrømme. Det hadde ikke plaget meg noe. Jobb er jobb og privatliv privatliv. De tjener jo ikke så aller verst heller sannsynligvis:o) Når det er sagt; Personlig ville jeg ikke tatt i så mange leger med ildtang. Etter å ha møtt så mange idioter, er det liksom ikke mennene i legestanden som "gjør det helt for meg". Ellers er jeg svært fornøyd med min egen mann da for tiden. 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det hadde ikke plaget meg noe. Jobb er jobb og privatliv privatliv. De tjener jo ikke så aller verst heller sannsynligvis:o) Når det er sagt; Personlig ville jeg ikke tatt i så mange leger med ildtang. Etter å ha møtt så mange idioter, er det liksom ikke mennene i legestanden som "gjør det helt for meg". Ellers er jeg svært fornøyd med min egen mann da for tiden. Jeg kan godt utvide listen over ikke-ønskede-yrker-hos-ektemann: Lege Psykiater Psykolog Tannlege Gynekolog (som jo er en lege det også) Kloakkingeniør (eller noe slikt noe) Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",) Jeg er nesten fornøyd med yrket til mannen, det er store plusser og store minuser der. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg kan godt utvide listen over ikke-ønskede-yrker-hos-ektemann: Lege Psykiater Psykolog Tannlege Gynekolog (som jo er en lege det også) Kloakkingeniør (eller noe slikt noe) Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",) Jeg er nesten fornøyd med yrket til mannen, det er store plusser og store minuser der. Menn som jobber på mærer og mater laks står langt nede på min ønskeliste. Satt ved siden av en på bussen en gang. Trodde jeg skulle rett besvime. Burde vært påbudt med dusjing før de forlot anlegget. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg kan godt utvide listen over ikke-ønskede-yrker-hos-ektemann: Lege Psykiater Psykolog Tannlege Gynekolog (som jo er en lege det også) Kloakkingeniør (eller noe slikt noe) Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",) Jeg er nesten fornøyd med yrket til mannen, det er store plusser og store minuser der. "Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",)" Jeg har kunnet mer om det kvinnelige underlivet enn de fleste partnerne mine opp gjennom årene :-) "............................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Menn som jobber på mærer og mater laks står langt nede på min ønskeliste. Satt ved siden av en på bussen en gang. Trodde jeg skulle rett besvime. Burde vært påbudt med dusjing før de forlot anlegget. Nå fikk du meg til å grøsse her. Jeg hadde nemlig sommerjobb med å pille rogn på et fiskeoppdrett for ca 20 år siden. Vi stod med pinsett og pilla *urk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",)" Jeg har kunnet mer om det kvinnelige underlivet enn de fleste partnerne mine opp gjennom årene :-) "............................................." Skryte-skryte ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Skryte-skryte ;-) Nei - jeg tror det sier mer om dem enn om meg :-) Ok, da - jeg skal ikke late som om jeg ikke vet at jeg har ganske god greie på den delen av anatomien :-) "............................................." 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",)" Jeg har kunnet mer om det kvinnelige underlivet enn de fleste partnerne mine opp gjennom årene :-) "............................................." Jeg glemte å føre opp sexologer ;-) Du er rett og slett ikke mannen for meg, Prozak. Det hadde ikke blitt noe annet enn krangel på deg ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg glemte å føre opp sexologer ;-) Du er rett og slett ikke mannen for meg, Prozak. Det hadde ikke blitt noe annet enn krangel på deg ;-) Bare fordi du er rett for å ta feil, det :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nei, det er da bare fordeler med det! Slipper å grue seg til en skal til GU og sånt ;-) Jeg innbiller meg også at en som er utdannet GU er en myk machomann, noe som er veldig positivt :-) Han er veldig myk, snill, og ikke minst MANN:-p Hadde ikke tippet at han var gynekolog når jeg møtte ham for å si det slik. Har et annet bilde av hvordan leger, og ikke minst gynekologer er ja. Tja, GU vet jeg ikke helt.. Det får jeg se etterhvert. Eller blir det jo seriøst så kan jeg vel bruke ham til en sjekk i ny å ne:-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nå fikk du meg til å grøsse her. Jeg hadde nemlig sommerjobb med å pille rogn på et fiskeoppdrett for ca 20 år siden. Vi stod med pinsett og pilla *urk* Tipper det virket preventivt på samkvemmet mellom det mannlige og kvinnelige kjønn, eller... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nei - jeg tror det sier mer om dem enn om meg :-) Ok, da - jeg skal ikke late som om jeg ikke vet at jeg har ganske god greie på den delen av anatomien :-) "............................................." ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Han er veldig myk, snill, og ikke minst MANN:-p Hadde ikke tippet at han var gynekolog når jeg møtte ham for å si det slik. Har et annet bilde av hvordan leger, og ikke minst gynekologer er ja. Tja, GU vet jeg ikke helt.. Det får jeg se etterhvert. Eller blir det jo seriøst så kan jeg vel bruke ham til en sjekk i ny å ne:-) Han sjekker deg nok uten at du er klar over det sjøl *hehe* 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde bare tenkt: "Wohoo, gratis GU!" Han skal nok få ta en sjekk ja, på den ene eller den andre måten ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.