cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Bare fordi du er rett for å ta feil, det :-) "..........................................." "Bare fordi du er rett for å ta feil, det :-)" Det stemmer, jeg har rett. Hva du egentlig mente kan nok sies om deg også *peke nese* 0 Siter
lonelyP Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det er vel bare en "teit" ting å si vel...? Han tar vel ikke jobben med seg i senga vel? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Jeg vil helst slippe å ha en mann som kan mer om kroppen/underlivet/tennene/hodet min enn jeg gjør c",)" Jeg har kunnet mer om det kvinnelige underlivet enn de fleste partnerne mine opp gjennom årene :-) "............................................." Jeg skulle til å si det. Akkurat der tror jeg mannen min går meg også en god gang. Men hodet mitt kommer han nok aldri til å forstå seg på. Menn fra mars, og kvinner fra venus og alt det der. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Han skal nok få ta en sjekk ja, på den ene eller den andre måten ;-P *Knis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tipper det virket preventivt på samkvemmet mellom det mannlige og kvinnelige kjønn, eller... Det ble ikke noe særlig romantikk på meg den sommeren, nei ;-) 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Han sjekker deg nok uten at du er klar over det sjøl *hehe* Tjihi, ja ikke sant. Håper han sier ifra om noe er galt da... 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Han sjekker deg nok uten at du er klar over det sjøl *hehe* En liten kjapp og diskret utskraping, biopsi e.l., innimellom orgasmer? :-) "............................................" 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Han sjekker deg nok uten at du er klar over det sjøl *hehe* Urk! nå ble jeg nesten flau bare ved tanken. Hadde jo ikke kunnet slappe av et sekund. ... og HVEM i huleste ønsker egentlig å bli gynekologer? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Bare fordi du er rett for å ta feil, det :-)" Det stemmer, jeg har rett. Hva du egentlig mente kan nok sies om deg også *peke nese* For all del :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Så lenge ikke DU har et problem med hva han har som yrke, så er det jo ingen ting som hindrer dere i å bli sammen. Hvorfor skal venninners mening bety noe i en slik sak? Nei, jeg bryr meg ikke noe om hva de sier, jeg liker jo mannen jeg. Men ville bare høre hva folk ellers mener om det i utgangspunktet:-) 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tja.... det er jo personen en faller for, ikke yrket. Selv om jeg ikke ville hatt det yrkesvalget hos mannen min på førsteplass, må innrømme. Det var kanskje ikke det jeg hadde tenkt meg heller, at jeg skulle finne meg en gynekolog, men mannen er jo flott. Og han er bare en fremtidig kanskje kjæreste for meg:-D 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 For all del :-) "......................................" *klapper i hendene* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Urk! nå ble jeg nesten flau bare ved tanken. Hadde jo ikke kunnet slappe av et sekund. ... og HVEM i huleste ønsker egentlig å bli gynekologer? Det kunne iallefall aldri jeg blitt *æsj* 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hadde ikke vært noe problem. Men (tydeligvis i motsetning til hva de andre jentene her mener) så hadde det ikke blitt noen gratis GU, nei. Jeg vil ikke ha venner eller kjente til å eksaminere noen av hulrommene i kroppen min, takk! Venninna mi er tannlege, og jeg kniper aldri kjeften så godt igjen som når hun er i nærheten. Selv om hun er dyktig i jobben sin ;-) Tja, er ikke helt sikker på en GU jeg heller. Men blir det seriøst så kan han jo sjekke litt i "det skjulte". Men tror kanskje ikke jeg legger meg i stolen med det første. ikke for en GU iallefall;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det var kanskje ikke det jeg hadde tenkt meg heller, at jeg skulle finne meg en gynekolog, men mannen er jo flott. Og han er bare en fremtidig kanskje kjæreste for meg:-D Da blåser du i at han er gynekolog, og er heller glad for at han ikke peller reker eller rogn, som togli påpeker. Tror du mannlige gynekologer liker å utføre oralsex.....? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 En liten kjapp og diskret utskraping, biopsi e.l., innimellom orgasmer? :-) "............................................" Nei, nå er jeg jammen glad mannen min ikke er gynekolog likevel :-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det var kanskje ikke det jeg hadde tenkt meg heller, at jeg skulle finne meg en gynekolog, men mannen er jo flott. Og han er bare en fremtidig kanskje kjæreste for meg:-D Jeg synes ikke du skal utelukke vedkommend esom kjæreste p.g.a at han er gynekolog (eller noe annet yrke heller, for den saks skyld) :-) "............................................" 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det kunne iallefall aldri jeg blitt *æsj* Nei, ikke mitt førstevalg for eget yrke heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tjihi, ja ikke sant. Håper han sier ifra om noe er galt da... Er det det som kalles "trygg sex" tro? 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg synes ikke du skal utelukke vedkommend esom kjæreste p.g.a at han er gynekolog (eller noe annet yrke heller, for den saks skyld) :-) "............................................" Hva med en kloakktømmer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.