Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det er vel bare en "teit" ting å si vel...? Han tar vel ikke jobben med seg i senga vel? Nei, det håper jeg da inderlig at han ikke gjør:-) Nei, han er veldig ok som person. Så det er ikke noe problem for meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hva med en kloakktømmer? En kloakktømmer har så mye utstyr på seg at det lukter nok ikke kloakk av vedkommende i privat sammenheng. Og noen må jo tømme klokken også. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hva med en kloakktømmer? Kloakken, skulle det selvfølgelig være. "........................................" 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Da blåser du i at han er gynekolog, og er heller glad for at han ikke peller reker eller rogn, som togli påpeker. Tror du mannlige gynekologer liker å utføre oralsex.....? Jepp, heller gynekolog enn rekepeller;-) Han må vel være serdeles god på det meste, tror du ikke?? ;-D 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 En kloakktømmer har så mye utstyr på seg at det lukter nok ikke kloakk av vedkommende i privat sammenheng. Og noen må jo tømme klokken også. ".............................................." Mulig. Jeg hadde nok ikke klart tanken likevel. Da heller en gynekolog. 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg synes ikke du skal utelukke vedkommend esom kjæreste p.g.a at han er gynekolog (eller noe annet yrke heller, for den saks skyld) :-) "............................................" Nei, det har jeg nok ikke tenkt heller. Hva han gjør på jobben, er jobben hans. Hva han gjør hjemme og sammen med meg er det som teller for meg:-D 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 En liten kjapp og diskret utskraping, biopsi e.l., innimellom orgasmer? :-) "............................................" Uff, ikke si slikt nå da!! Dere skulle jo gi meg litt oppbacking her;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jepp, heller gynekolog enn rekepeller;-) Han må vel være serdeles god på det meste, tror du ikke?? ;-D Man får håpe at han ikke øver på jobben. Jeg tenkte kanskje at han som må se såpass mange ikke fullt så friske underliv kanskje ikke faller helt for sansen å sette tunga borti noe lignende. Eller kanskje han bare syns kvinnelige underliv er fascinerende og pene.... 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Er det det som kalles "trygg sex" tro? Det må jo være det;-D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det må jo være det;-D Der lærte jeg no' nytt ;-) 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Man får håpe at han ikke øver på jobben. Jeg tenkte kanskje at han som må se såpass mange ikke fullt så friske underliv kanskje ikke faller helt for sansen å sette tunga borti noe lignende. Eller kanskje han bare syns kvinnelige underliv er fascinerende og pene.... Tror nok helt sikkert at det er to forskjellige ting. Er nok ikke det de tenker på når de er til sengs med noen. Jeg har feks vasket mang en "mannetiss" i jobben, og det tenner meg ikke i det heletatt for å si det slik, tar meg gjerne en "slikk eller to" når den sitter på rett person;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tror nok helt sikkert at det er to forskjellige ting. Er nok ikke det de tenker på når de er til sengs med noen. Jeg har feks vasket mang en "mannetiss" i jobben, og det tenner meg ikke i det heletatt for å si det slik, tar meg gjerne en "slikk eller to" når den sitter på rett person;-) Du sier noe. Hm.... kanskje du er riktig så heldig når det kommer til stykke. 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du sier noe. Hm.... kanskje du er riktig så heldig når det kommer til stykke. Jepp, velger å tolke det dithen. Han kjenner iallefall til et par punkter skulle jeg tro;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jepp, velger å tolke det dithen. Han kjenner iallefall til et par punkter skulle jeg tro;-) Gi rapport! 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Gi rapport! Det skal bli:-D *Håper jeg kan gjøre det snart* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hehe dette minner meg om en episode av Freinds der Rachel forsøker å sjekke opp en gynekolog. Hun har akkurat fortalt at hun jobber som servitør. Han forteller at det er vanskelig å ikke la legeyrket hans påvirke hans personlige liv. Hun spør hva han mener med det hvorpå han svarer: "Aren't there times when you come home at the end of the day, and you're just like, 'if I see one more cup of coffee'..." 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hehe dette minner meg om en episode av Freinds der Rachel forsøker å sjekke opp en gynekolog. Hun har akkurat fortalt at hun jobber som servitør. Han forteller at det er vanskelig å ikke la legeyrket hans påvirke hans personlige liv. Hun spør hva han mener med det hvorpå han svarer: "Aren't there times when you come home at the end of the day, and you're just like, 'if I see one more cup of coffee'..." Huff da! Ille antydninger det der... 0 Siter
sheba Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hehe dette minner meg om en episode av Freinds der Rachel forsøker å sjekke opp en gynekolog. Hun har akkurat fortalt at hun jobber som servitør. Han forteller at det er vanskelig å ikke la legeyrket hans påvirke hans personlige liv. Hun spør hva han mener med det hvorpå han svarer: "Aren't there times when you come home at the end of the day, and you're just like, 'if I see one more cup of coffee'..." hehe den var god:-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det skal bli:-D *Håper jeg kan gjøre det snart* Æsj! Det er i slike stunder at jeg får lyst til å prøve selv. Med mindre mannen omskolerer seg, så får jeg nok aldri hatt meg med en gynekolog. 0 Siter
Gjest Frøena Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hehe dette minner meg om en episode av Freinds der Rachel forsøker å sjekke opp en gynekolog. Hun har akkurat fortalt at hun jobber som servitør. Han forteller at det er vanskelig å ikke la legeyrket hans påvirke hans personlige liv. Hun spør hva han mener med det hvorpå han svarer: "Aren't there times when you come home at the end of the day, and you're just like, 'if I see one more cup of coffee'..." Uff, får håpe det ikke blir slik da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.