Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Denne filmen kan virkelig anbefales! En sterk, vond og tankevekkende film som alle burde se! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg ser ikke noe poeng i å se "sterke, vonde" filmer for egen del. Og jeg mistenker at de tankevekkerne i filmen er noe jeg enten har fått fra før av, eller har gode muligheter for å få gjennom andre kanaler. Men det er jo meg, selvfølgelig, og filmen er sikkert bra den. "............................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg ser ikke noe poeng i å se "sterke, vonde" filmer for egen del. Og jeg mistenker at de tankevekkerne i filmen er noe jeg enten har fått fra før av, eller har gode muligheter for å få gjennom andre kanaler. Men det er jo meg, selvfølgelig, og filmen er sikkert bra den. "............................................" Du må se filmen før du uttaler deg ;-) Filmen kan muligens gi en større forståelse for hvordan det kan være å vokse opp i to vidt forskjellige kulturer. Dessuten kjente jeg igjen endel fra den tiden jeg selv var tenåring og hadde venner som stod med en fot i hver leir. Interessant og skremmende film som jeg måtte få med meg selv om jeg hater voldsscener! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du må se filmen før du uttaler deg ;-) Filmen kan muligens gi en større forståelse for hvordan det kan være å vokse opp i to vidt forskjellige kulturer. Dessuten kjente jeg igjen endel fra den tiden jeg selv var tenåring og hadde venner som stod med en fot i hver leir. Interessant og skremmende film som jeg måtte få med meg selv om jeg hater voldsscener! Jeg må ikke se den før jeg har en mening om innholdet, som jeg får referert :-) Men, som sagt, jeg mistenker at den ikke innholder noe nytt for meg. Og da blir det egentlig bare intensifiseringer av ting jeg kjenner til fra før, noe jeg er ganske sikker på ikke har særlig nytte for meg. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg ser ikke noe poeng i å se "sterke, vonde" filmer for egen del. Og jeg mistenker at de tankevekkerne i filmen er noe jeg enten har fått fra før av, eller har gode muligheter for å få gjennom andre kanaler. Men det er jo meg, selvfølgelig, og filmen er sikkert bra den. "............................................" Filmer viser fint lite nytt. Du har sett det 100 ganger tidligere, og du som bor i Oslo vet hvordan det er. Det er en god actionfilm, og det er første gang du ser en sånn film fra Norge, men du har sett lignende filmer x antall ganger med amerikansk tale. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Filmer viser fint lite nytt. Du har sett det 100 ganger tidligere, og du som bor i Oslo vet hvordan det er. Det er en god actionfilm, og det er første gang du ser en sånn film fra Norge, men du har sett lignende filmer x antall ganger med amerikansk tale. Det er vel omtrent det jeg tenker om den, ja :-) "............................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg må ikke se den før jeg har en mening om innholdet, som jeg får referert :-) Men, som sagt, jeg mistenker at den ikke innholder noe nytt for meg. Og da blir det egentlig bare intensifiseringer av ting jeg kjenner til fra før, noe jeg er ganske sikker på ikke har særlig nytte for meg. ".........................................." Men det er nok endel andre på dette foraet som kunne hatt nytte av å se filmen ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Men det er nok endel andre på dette foraet som kunne hatt nytte av å se filmen ;-) DET tviler jeg ikke på :-) Jeg er såpass arrogant på akkurat dette området (det filmen handler om) at jeg vet godt at jeg har mer innsikt i det enn mange andre. Men mange har jo mer innsikt enn meg også, selvfølgelig. Men jeg tror jeg har "nok", i den grad det er mulig å si. ".............................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 DET tviler jeg ikke på :-) Jeg er såpass arrogant på akkurat dette området (det filmen handler om) at jeg vet godt at jeg har mer innsikt i det enn mange andre. Men mange har jo mer innsikt enn meg også, selvfølgelig. Men jeg tror jeg har "nok", i den grad det er mulig å si. ".............................................." Jeg kjenner selv folk som har vært involvert i saker som filmen tar opp, så mye av det var kjent for meg også. Jeg bodde i Oslo på 80-tallet og hadde venner som havna i endel trøbbel.. Selv var jeg snill pike :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg kjenner selv folk som har vært involvert i saker som filmen tar opp, så mye av det var kjent for meg også. Jeg bodde i Oslo på 80-tallet og hadde venner som havna i endel trøbbel.. Selv var jeg snill pike :-) "Selv var jeg snill pike :-)" Selvfølgelig :-) Så det er ikke noen vits i at vi sammenlikner gamle arr og skuddsår, altså? :-) "............................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Selv var jeg snill pike :-)" Selvfølgelig :-) Så det er ikke noen vits i at vi sammenlikner gamle arr og skuddsår, altså? :-) "............................................" Næhei, de eneste arra jeg kan skryte av fra 80-tallet er et par små kvise-arr på haka ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 "Selv var jeg snill pike :-)" Selvfølgelig :-) Så det er ikke noen vits i at vi sammenlikner gamle arr og skuddsår, altså? :-) "............................................" Forresten vanka du nok på Tøyenklubben? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Næhei, de eneste arra jeg kan skryte av fra 80-tallet er et par små kvise-arr på haka ;-) Heh-heh, bra :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Forresten vanka du nok på Tøyenklubben? ;-) Nope :-) I Oslo sentrum har jeg bare bodd i voksen alder. "...................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Nope :-) I Oslo sentrum har jeg bare bodd i voksen alder. "...................................." Oki :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.