Gå til innhold

Filmen "Izzat"

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Denne filmen kan virkelig anbefales!

En sterk, vond og tankevekkende film som alle burde se!

Skrevet

Jeg ser ikke noe poeng i å se "sterke, vonde" filmer for egen del. Og jeg mistenker at de tankevekkerne i filmen er noe jeg enten har fått fra før av, eller har gode muligheter for å få gjennom andre kanaler. Men det er jo meg, selvfølgelig, og filmen er sikkert bra den.

"............................................"

Gjest togli
Skrevet

Jeg ser ikke noe poeng i å se "sterke, vonde" filmer for egen del. Og jeg mistenker at de tankevekkerne i filmen er noe jeg enten har fått fra før av, eller har gode muligheter for å få gjennom andre kanaler. Men det er jo meg, selvfølgelig, og filmen er sikkert bra den.

Du må se filmen før du uttaler deg ;-)

Filmen kan muligens gi en større forståelse for hvordan det kan være å vokse opp i to vidt forskjellige kulturer. Dessuten kjente jeg igjen endel fra den tiden jeg selv var tenåring og hadde venner som stod med en fot i hver leir. Interessant og skremmende film som jeg måtte få med meg selv om jeg hater voldsscener!

Skrevet

Du må se filmen før du uttaler deg ;-)

Filmen kan muligens gi en større forståelse for hvordan det kan være å vokse opp i to vidt forskjellige kulturer. Dessuten kjente jeg igjen endel fra den tiden jeg selv var tenåring og hadde venner som stod med en fot i hver leir. Interessant og skremmende film som jeg måtte få med meg selv om jeg hater voldsscener!

Jeg må ikke se den før jeg har en mening om innholdet, som jeg får referert :-)

Men, som sagt, jeg mistenker at den ikke innholder noe nytt for meg. Og da blir det egentlig bare intensifiseringer av ting jeg kjenner til fra før, noe jeg er ganske sikker på ikke har særlig nytte for meg.

".........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Filmer viser fint lite nytt. Du har sett det 100 ganger tidligere, og du som bor i Oslo vet hvordan det er.

Det er en god actionfilm, og det er første gang du ser en sånn film fra Norge, men du har sett lignende filmer x antall ganger med amerikansk tale.

Skrevet

Filmer viser fint lite nytt. Du har sett det 100 ganger tidligere, og du som bor i Oslo vet hvordan det er.

Det er en god actionfilm, og det er første gang du ser en sånn film fra Norge, men du har sett lignende filmer x antall ganger med amerikansk tale.

Det er vel omtrent det jeg tenker om den, ja :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg må ikke se den før jeg har en mening om innholdet, som jeg får referert :-)

Men, som sagt, jeg mistenker at den ikke innholder noe nytt for meg. Og da blir det egentlig bare intensifiseringer av ting jeg kjenner til fra før, noe jeg er ganske sikker på ikke har særlig nytte for meg.

".........................................."

Men det er nok endel andre på dette foraet som kunne hatt nytte av å se filmen ;-)

Skrevet

Men det er nok endel andre på dette foraet som kunne hatt nytte av å se filmen ;-)

DET tviler jeg ikke på :-)

Jeg er såpass arrogant på akkurat dette området (det filmen handler om) at jeg vet godt at jeg har mer innsikt i det enn mange andre. Men mange har jo mer innsikt enn meg også, selvfølgelig. Men jeg tror jeg har "nok", i den grad det er mulig å si.

".............................................."

Gjest togli
Skrevet

DET tviler jeg ikke på :-)

Jeg er såpass arrogant på akkurat dette området (det filmen handler om) at jeg vet godt at jeg har mer innsikt i det enn mange andre. Men mange har jo mer innsikt enn meg også, selvfølgelig. Men jeg tror jeg har "nok", i den grad det er mulig å si.

".............................................."

Jeg kjenner selv folk som har vært involvert i saker som filmen tar opp, så mye av det var kjent for meg også. Jeg bodde i Oslo på 80-tallet og hadde venner som havna i endel trøbbel.. Selv var jeg snill pike :-)

Skrevet

Jeg kjenner selv folk som har vært involvert i saker som filmen tar opp, så mye av det var kjent for meg også. Jeg bodde i Oslo på 80-tallet og hadde venner som havna i endel trøbbel.. Selv var jeg snill pike :-)

"Selv var jeg snill pike :-)"

Selvfølgelig :-)

Så det er ikke noen vits i at vi sammenlikner gamle arr og skuddsår, altså? :-)

Gjest togli
Skrevet

Næhei, de eneste arra jeg kan skryte av fra 80-tallet er et par små kvise-arr på haka ;-)

Gjest togli
Skrevet

Forresten vanka du nok på Tøyenklubben? ;-)

Skrevet

Næhei, de eneste arra jeg kan skryte av fra 80-tallet er et par små kvise-arr på haka ;-)

Heh-heh, bra :-)

".................................."

Skrevet

Forresten vanka du nok på Tøyenklubben? ;-)

Nope :-) I Oslo sentrum har jeg bare bodd i voksen alder.

"...................................."

Gjest togli
Skrevet

Nope :-) I Oslo sentrum har jeg bare bodd i voksen alder.

"...................................."

Oki :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...