Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Alle" klager over pamelastore meloner og at de samme melonene er ømme og at mannen ikke får noen særlig nytte av dem.

Har ikke det jeg....... legger jeg godviljen til kan jeg kanskje kjenne at det stikker litt i dem, opptil 3-4 ganger i uken, akkurat som det stikker i magen innimellom. Men de er IKKE blitt noe større.

Jeg vil ha disse store fine puppene!

Fortsetter under...

Gjest togli

Tillegg, er snart i uke 11.

Jeg fikk ikke Pamelapupper før to dager etter fødselen jeg da, men da var de så store at jeg hadde problemer med å holde balansen. Det var like før jeg ringte legevakta i redsel for eksplosjon ;-)

I første svangsrskap hadde jeg veldig ømme pupper de tre første månedene. I andre svangerskap kjente jeg ømhet nå og da, mens jeg i siste svangerskap ikke kjente noe som helst...

Jeg fikk ikke Pamelapupper før to dager etter fødselen jeg da, men da var de så store at jeg hadde problemer med å holde balansen. Det var like før jeg ringte legevakta i redsel for eksplosjon ;-)

I første svangsrskap hadde jeg veldig ømme pupper de tre første månedene. I andre svangerskap kjente jeg ømhet nå og da, mens jeg i siste svangerskap ikke kjente noe som helst...

Har de noe om ømme pupper på Newton, mon tro ;-)

Hehe, "ømme pupper" er tross alt lettere å forklare enn "våte drømmer" ;-)

Våte drømmer kan også være at en drømmer at en tisser - og så tisser man faktisk i senga før en vet ordet av det.

c",)

Tiss kan evt byttes ut med annen væske når det er tid for de samtalene.

Annonse

Gjest togli

Våte drømmer kan også være at en drømmer at en tisser - og så tisser man faktisk i senga før en vet ordet av det.

c",)

Tiss kan evt byttes ut med annen væske når det er tid for de samtalene.

Den forklaringen tenkte jeg ikke på! Takk :-)

Du kan fint rekke å få store pupper altså - mine har vokst jevnt og trutt hele tiden. Har du lest Dolly Parton-trådene mine?

Bruker normalt 75D, nå begynner 75G (G, ja!!) å bli trangt. Det fine med det hele er at selv Pamela-bh'er gjerne stopper på H, og at prislappen gjerne er rundt 500-lappen.

Forrige svangerskap gikk jeg opp fra 75D til 80DD, og det holdt også etter fødselen da melka kom. Et par av bh'ene jeg brukte på slutten sist lå på loftet sammen med lit mammatøy, og de vokste jeg denne gangen ut av i uke 18...

Og i tilfelle du lurer på hva bokstavkodene står for:

D: Diger

DD: Dobbeltdiger

E: Ekstremt diger

F: Fa..

G: Gulp!

H: Helv....

I: Ikke mulig :-(

Annonse

Jeg fikk ikke "store" fine pupper før et par dager etter fødselen og selv da var de ikke så veldig store, de var bare en velfyldt (i dobbelforstand) B-cup. Til vanlig har jeg også B-cup, men de er ikke så fyldige lissom.

(dette ble vanskelig å forklare, nå høres det ut som de vanlige puppene mine bare er noen slappe lefser, men de er ikke det altså *S*)

mariaflyfly

Du kan fint rekke å få store pupper altså - mine har vokst jevnt og trutt hele tiden. Har du lest Dolly Parton-trådene mine?

Bruker normalt 75D, nå begynner 75G (G, ja!!) å bli trangt. Det fine med det hele er at selv Pamela-bh'er gjerne stopper på H, og at prislappen gjerne er rundt 500-lappen.

Forrige svangerskap gikk jeg opp fra 75D til 80DD, og det holdt også etter fødselen da melka kom. Et par av bh'ene jeg brukte på slutten sist lå på loftet sammen med lit mammatøy, og de vokste jeg denne gangen ut av i uke 18...

Og i tilfelle du lurer på hva bokstavkodene står for:

D: Diger

DD: Dobbeltdiger

E: Ekstremt diger

F: Fa..

G: Gulp!

H: Helv....

I: Ikke mulig :-(

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...