Gyda Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Stemmer det at den siste Harry Potterfilmen (som nå er på DVD) ikke har norsk dubbing (bare dansk)? 0 Siter
cecily Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Er den ute nå? Da må jeg løpe og kjøpe. Elsker Harry Potter. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ja, det stemmer. Kjøpte den på onsdag når det kom ut, og da sto det skilt med at den ikke eksisterer med norsk tale. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Ja, det stemmer. Kjøpte den på onsdag når det kom ut, og da sto det skilt med at den ikke eksisterer med norsk tale. Tusen takk for info. Vi kjøpte den på den digre "elektromessa" (eller hva jeg skal kalle den) i Oslo Spektrum på lørdag, og så lurte jeg bare på om det var en slags "kvasi"-variant vi hadde fått tak i. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Er den ute nå? Da må jeg løpe og kjøpe. Elsker Harry Potter. Ja, da er den i salg. Løp og kjøp! (Jeg liker selvsagt originalversjonen med engelsk tale best, men det er andre i husstanden som lettere får med seg handlinga med norsk tale.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, da er den i salg. Løp og kjøp! (Jeg liker selvsagt originalversjonen med engelsk tale best, men det er andre i husstanden som lettere får med seg handlinga med norsk tale.) Videoen er i hus her også. Det var ingen problem for yngstemann å lese tekstingen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, da er den i salg. Løp og kjøp! (Jeg liker selvsagt originalversjonen med engelsk tale best, men det er andre i husstanden som lettere får med seg handlinga med norsk tale.) DVD-en mente jeg selvsagt, ikke videoen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, da er den i salg. Løp og kjøp! (Jeg liker selvsagt originalversjonen med engelsk tale best, men det er andre i husstanden som lettere får med seg handlinga med norsk tale.) Selvfølgelig skal den kjøpes! Har jo de tre første må vite... ) Ildbegeret får ikke ungene se før de er så store at de kan lese tekstingen uansett så det er ikke noe problem. 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Selvfølgelig skal den kjøpes! Har jo de tre første må vite... ) Ildbegeret får ikke ungene se før de er så store at de kan lese tekstingen uansett så det er ikke noe problem. Nei, det holder jeg med deg i, for det er ikke en film for småbarn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.