Reg@l Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Her om dagen var jeg og Knotten på 5 år en tur på kirkegården. Min avdøde oldemor hadde hatt fødselsdag om hun hadde levd, og vi var på graven med 10 roser. Dagen etter er mine besteforeldre på kirkegården for å se etter graven, og gjett hva?!? Noen har rett og slett STJÅLET rosene fra graven. Er det mulig??? 0 Siter
sheba Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 helt utrolig noen kan gjøre sånt, men ikke uvanlig tror jeg.. Har lest før at til og med små skulpturer/bamser blir stjålet fra barnegraver, uansett er det grotesk! *riste på hodet* og en trøsteklem:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sånn går det når du legger roser rundt forbi. Selv går jeg alltid innom den lokale kirkegården og tar for meg av blomster før jeg skal på date. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Åjada, dette er ikke ukjent. På graven til min bestefar har vi opplevd at folk har gravd opp blomster vi har plantet, og at de har erstattet en pen hvit fuglefigur med en ødelagt en. Så dette er dessverre helt vanlig. Jeg snakket med en gravferdsagent forleden dag og hun nevnte at folk nå har sluttet å skrive i dødsannonsene at det blir et "etterpålag" etter begravelsen. Det er nemlig en del folk som sniker seg inn på disse stedene kun for å få seg gratis mat og drikke, og som ikke har noe med avdøde og de pårørende å gjøre. Frekkheten kjenner ingen grenser! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Åjada. Men rådyra er nok mer frampå enn folk. De elsker blomster, særlig tulipaner ser det ut som. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, det er dessverre fullt mulig. Jeg har opplevd det samme på mammas grav. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sånn går det når du legger roser rundt forbi. Selv går jeg alltid innom den lokale kirkegården og tar for meg av blomster før jeg skal på date. *geiper* 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Som du har erfart, ja desverre..... En ting er småunger som tar med seg blomster og kaster de i søpla, fordi de ikke forstår bedre pga umodenhet. En annen ting er voksne som stjeler, og faktisk bruker blomstene videre. Det er da jeg får problemer med "normale" menneskers folkevett og moral. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sånn går det når du legger roser rundt forbi. Selv går jeg alltid innom den lokale kirkegården og tar for meg av blomster før jeg skal på date. Og like stas er det nok hver gang du kommer drassende med halvdøde potteplanter med røtter og jord.... :-P 0 Siter
piluttanlei Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sånn går det når du legger roser rundt forbi. Selv går jeg alltid innom den lokale kirkegården og tar for meg av blomster før jeg skal på date. Tenker at du dater ofte , for det er vel vanskelig å få noe fast med slike vaner ... Jeg hadde blitt dritlei 0 Siter
Gjest samme by Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Noen folk eier ikke respekt! Trist. Vi to er fra samme by - så jeg lurte litt på hvilken gravlund dette er? Jeg har en grav jeg besøker jevnlig på Vår Frelsers, og der får jaggu løse vaser med blomster stå i fred (og den vasen hadde jeg regnet med skulle forsvinne kjapt!). 0 Siter
chanti Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det har vært runder med elementer som har stjålet blomster fra graver , likeså demonter kranser og solgt på gaten og ved dørsalg . 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Noen folk eier ikke respekt! Trist. Vi to er fra samme by - så jeg lurte litt på hvilken gravlund dette er? Jeg har en grav jeg besøker jevnlig på Vår Frelsers, og der får jaggu løse vaser med blomster stå i fred (og den vasen hadde jeg regnet med skulle forsvinne kjapt!). Blomstene forsvant fra Vår Frelsers ja, sørste enden. Derimot har en engel fått stå i fred i nesten 2 år. 0 Siter
Gjest samme by Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Blomstene forsvant fra Vår Frelsers ja, sørste enden. Derimot har en engel fått stå i fred i nesten 2 år. Go figure! Utrolig frekt i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.